Råtthane sökes
Hej,
tidigare hette jag Emelie321 här på Råttor i fokus, men jag slängde mitt gamla användarkonto då det inte gick att byta användarnamn… 😐
Nu har jag skapat ett nytt konto i all hast eftersom jag söker en kompis till Loke, 3½ månad gammal. Han är väldigt snäll och charmig! Helst vill jag ha en bebis då det enligt min erfarenhet varit betydligt mycket lättare med introduktioner då. Men alla under 1 år är av intresse, så länge de i så fall har visat sig klara av flytt och introduktion tidigare utan problem.
Det jag erbjuder är en väl inredd Savic Zeno 2 bur, och många timmars fritt härjande i hela lägenheten här hemma varje dag där allt är råttsäkrat. Alla möbler är valda för att klara slit och släng, så möbelbett och kiss är något jag "räknar med" och inget som hindrar dem från att leva ut … 😂
Jag kan nås här i tråden, via pm, emelie.backstrom88@gmail.com, eller sms eller ringa på 076-701-3234.
Om så önskas så uppdaterar jag gärna med foton och information och berättar hur det går för den lilla parveln som förhoppningsvis flyttar hit om han nu finns här någonstans på Rif ☀️
Jag bor i Uppsala och saknar körkort , så någonstans i närheten av Uppsala eller om transport går att ordna på något vis är viktigt.