Ikeas PS bur
Var på IKEA idag och såg någonting som gav mig en rätt bra och rolig idé, nämligen att göra om en garderob till en bur.
Garderoben jag snackar om är denna http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/00260309/#/00260309 och det enda man egentligen måste göra om är att sätta nät runt den eller liknande så att inge råttor smiter eller om man har större djur som t.ex chinchillor så behövs säkert inte ens det :)
Tänkte helt enkelt bara tipsa om det ifall någon skulle vilja ge sig på ett sånt projekt, vet att jag själv är jävligt lockad :)
hahah åh.. känner igen detdär med att vilja göra om saker till bur! killen min håller på att bli galen på mig, för varje ggn vi är på ikea ser jag MINST en sak som jag tycker skulle vara perfekt som bur om man bara gjorde si eller så xd
Men denhär va ju bäst hittills, behövs knappt nå jobb alls på den ju ^^
Nej precis, alla tycker man är helt knasig när man säger sånt men så är det väl när man har djur speciellt mindre djur tycker jag iaf.
Tycker kanske att den är lite väl dyr men skulle jag hitta en för under tusenlappen så lär nog någon så hålla i mig hårt för annars hamnar den hos mig :)
Har fått många konstiga blickar inne på ikea, främst på barnavdelningen när man pratar med pojkvännen om huruvida pottan man håller i handen passar in i buren eller inte, och när man går till kassan med massa barnsaker och 10st dörrmattor 😂
Kollade inte på priset, men hittar man billigt nät så är ju buren ändå billig jämfört med tex furet towern ^^
Då ska man iofs ha inredning hemma också, annars kostar ju den istället
Haha åhja dörrmattorna känner jag verkligen igen, speciellt när jag hade plockat på mig över 20 stycken mattor. Hon i kassan undrade vad jag skulle med så många, svarade att jag hade bara väldigt.. väldigt många dörrar :P
Jo det är sant, de stora fördelarna med den är att den lär vara rätt lättstädad och lätt att inreda, finns jue att köpa hyllplan eller finner liknande på just ikea :)
tacka vetja snabbkassorna! Då slipper man förklara hur råttägande går ihop med extremt många mattor också, säger man bara att man har råttor lär dom tro att dom gnager sönder 1 dörrmatta i veckan eller nåt xd
med tanke på dörrarna på den lär den vara extremt lättstädad och lättinredd! synd att jag nyss köpt en ny bur, annars hade jag nog köpt dendär!
Verkar vara brett mellan gallren dock?
"och det enda man egentligen måste göra om är att sätta nät runt den eller liknande " ^^
#6 Ett tips är att läsa hela texten innan man kommenterar ;)
Jag gjorde det.. Tänkte mer om någon visste HUR brett.. men antar att den delen av mitt inlägg inte kom med xD
Haha tänkte samma sak om den när jag var på Ikea i Söndags! ;P
vikken snygg bur, jag ska skaffa råttor och den bur