SRS nya styrelse
Så här ser SRS styrelse ut:
Ordförande: Désirée Lennklo
Sekreterare och vice ordf: Cilla Wyke
Kassör: Anna Maria Gunnerhell
Ledamöter:
Varga Nyman
Emma Vallgren
Suppleanter:
Emilia Sjöqvist
Mia Florentin
Theres Linde (även vice sekreterare)
Styrelsen kommer att presenteras i sommarupplagan av HusRåttan och på hemsidan inom kort.
Närmaste aktivitet är utställning i samarbete med SSV och SHV i Hässleholm 16 augusti.
Hemsidan kommer att uppdateras och fräschas upp, lite innan webmasters semester och mer efter den.
If you fight love, you're always a loser
Toppen! Ni behövs!
Sweet!
saknat föreningen :-)
❤️
Lycka till!
Finns några av dem, här på riff?:)
#6 Den enda jag vet det är Cilla Wyke, alltså TS ;)
Kassören finns på RiF också :3
Vår nya webmaster finns här, och en eller två av suppleanterna.
Säkert fler än så, men dessa var vad jag kom på nu.
Det kommer att hända saker med SRS, men det kommer inte att gå så fort som en kunde önska eftersom det är en demokratisk förening och alla beslut måste förankras i styrelsen. Vi kommer dck att ha styrelsemöten ganska ofta, särskilt så här i början.
Den 16 augusti kommer vi att ha en utställning i Hässleholm tillsammans med Svenska Hamsterföreningen och Sydsveriges SmådjursVänner. SRS kommer att stå för råttdelen av utställningen där det kommer att bli klasser i både standard, pet och agility.
Hemsidan kommer att få en välbehövlig ansiktslyftning.
Den som känner att hen bara måste bli medlem nu, erbjuds bli det för ett reducerat pris (100 kr) för resten av 2014.
Sommarupplaga av HusRåttan kommer i juli månad!
#7 tänk på att det är emot iFokus regler att röja identiteten av en medlems verkliga namn. Nu verkar dock ts okej med det och har en länk till hemsida där troligen verkliga namnet står. Men bra att veta.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
Tack för omtanken Zickan!
Ja, jag är helt oanonym och det är lätt att spåra vem jag är via min hemsida som jag länkar till här… och alltså helt ok med att bli outad med namn :)
Joy Surrender / Cilla / Glamråttan
Admin får ta bort om det är mot någon regel:
För dig som inte kan vänta på att bli medlem i SRS (igen?) erbjuder vi medlemskap för resten av 2014 till reducerat pris, 100 kr.
Betala in avgiften till PG 490 34 84-6 (SRS) och ange namn och adress, gärna även e-mail. OBS att all information inte alltid kommer med vid betalning via internetbank, så för säkerhets skull maila samma information till kassören på gunnerhell@msn.com.
Välkommen som medlem!
#10 Förlåt! Tänkte inte på det för som du själv säger så är hon nog inte helt anonym. Men det är bra att du säger det :)
Jag finns också här på Rif, men är inte så aktiv /Emilia
Ja just ja förstås :)
Visste inte om du var aktiv!

Jag vill bara påminna om att detta forum inte ska vara en förlängning till SRS utan fritt oberoende.
mvh
#12 ingen regel om du som person är okej med det. regeln är nog bara satt av iFokus temat där för att skydda folks identiteter. finns en del som vill eller behöver va anonyma pga div orsaker. bara nått man bör tänka på. tyvärr kan vi bakom rif missa det rätt lätt då man inte lusläser alla trådar hela tiden. men nu såg jag det och kände bäst att säga nått om det att bara påpeka till framtiden att inte skriva ut om en medlem inte godkänner att man gör det.
#17 Jag tror hon menade "reklambiten". :)
#18 ….. 😴 tror jag är smart för mig just nu hehe…
#16 Det var därför jag var tveksam.
SRS har diskuterats här från och till, tänkte bidra med positiva saker om föreningen. Om jag lägger ut för mycket är det bara att säga till.
#20 Jag ser det inte som ett problem att lägga ut info om föreningen här då många sitter här inne. Men tror wintermynta bara ville säga till om att forumet inte hör ihop med srs så folk som inte riktigt vet det förstår att det är två olika saker.
Samt att för mycket frågor, diskussion osv bör tas kanske mer på srs blogg eller direkt till srs styrelse då alla inte sitter här och detta forum inte är för srs men ändå välkommet med lite info rörande föreningen.
SRS blogg är väl inget jag har hittat än, men det går bra att maila eller skicka pm här, eller fråga på facebooksidan.
Rattsallskapet.blogspot.com nått sånt är det. Sök här inne finns det tråd om det också
Undrar vem det är som bloggar där?
Den där bloggen skapades ju med enda syfta om att berätta om seol viruset, jag har rätt bra minne av att det var strängt endast det den skulle vara för att hemsidan och husråttan skulle prompt vra dom enda informations ställena man skulle behöva.
Senaste inlägget för ungefär ett år sen, och jag har inte hört talas om bloggen. Nya överraskningar varje dag!
#27 inte om man går efter den information som getts ut av srs som jag läst och det som står på bloggens första sidan som är….
Detta är en expansion av Svenska Råttsällskapets officiella hemsida:www.rattsallskapet.se
Meningen med sidan är att vi lättare ska kunna lägga upp information och uppdateringar, då den vanliga hemsidans lösning är något begränsad. I dagsläget betyder det alltså att vi kommer att ha två sidor igång.
Denna sida är under konstruktion, och kommer att få fler kategorier och artiklar framöver.
Jo, jag har också läst det. Men den informationen hade jag inte. Och ingen har ju skrivit på ett år.