Farväl Aili
Idag fick Aili somna in, 2½ år gammal.🌺
Hon hann bli månadens råtta under 2012, mamma till 10 och mormor till 16. Och förutom allt det har hon lämnat så stora avtryck i mångas hjärtan, framförallt i mitt. Aili var den som alltid tog sin an alla nykomlingar, tvättade dem så fort de satte tassarna innanför buren för första gången. Hon har hjälpt till att uppfostra ett flertal kullar, fått min mamma som inte är förtjust i råttor till att faktiskt uppskatta de små, och hon är råttan som fått överlägset flest människor att skratta. Jag kommer aldrig att ha en roligare råtta.
Frisk har hon alltid varit, tills dess att hon hade oturen att drabbas av en juvertumör någon månad efter hennes 2 årsdag. Jag valde att låta henne somna in innan hon påverkades av knölen. Hon har kunnat klättra, springa och ta hand om sig själv ända in i slutet, och inget av det skulle jag tvinga henne att gå miste om, någonsin.
Ta nu hand om alla råttor som redan vandrat vidare, så ses vi igen en vacker dag. Jag älskar dig, Aili. Sov i ro.❤️
❤️
Där allt som har med motorer är samlat
http://bilslakt.se/Forum

Vila i frid.
Beklagar sorgen.
Åh beklagar. :c *styrkekramar*
Sov gott, fina.❤️
If you fight love, you're always a loser
R.I.P vackra Aili. :( styrkekramar till dig!
🐶 Djur är det bästa som finns 🐱
RIP <3
Så vacker! Beklagar :(
Finaste Aili, så var det dags även för dig att lämna jordelivet. Tänk om man kunde få ha sina små långsvansar längre. Vila i frid. 🌺
//Lamina
Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?
hon var en av dom finaste råttor som jag har sett här på rif
hon var en av dom finaste råttor som jag har sett här på rif
Tack alla! Jag saknar henne något så fruktansvärt mycket, men jag är så glad att jag fått ha henne i mitt liv. Finaste, underbaraste lilla Aili.🌺❤️
Vila i frid Aili 🌺❤️
beklagar sorgen<3