Hängmatta
Lägg gärna ut bilder på någon utav era hem sydda hängmattor :) Så får man lite tips. På mönstrat tyg.
Stig Elvis Rufus Långsvansar <3
Tass 😃
#0 Vilken häftig hängmatta!
#2 den var fin :)
Tackar, din var också jättefin! :)
#3 ja jag vart bra nöjd. :)
#5 Tack ska du ha! :)
Men åh #8 vart har du hittat det tyget?
Vilka mått har ni på själva hängmattan?
#8 jag har en prydnadskudde i det tyget. Slitstarkt och bra ^^ Jätte snygg som hängmatta :p
Jag vill också ha en sån kudde, vart har du köpt den? Har precis det mönstret på taklampa och tavla :D
Min mormor som sydde åt mig. Kan fråga henne och skicka pm så slipper jag kapa tråden ^^
tjusigt! :)
prutt
#9 Det var min mamma som har köpt det tyget, vet faktiskt inte vart hon köpt det. #13 tack så mycket. :)
#16 Fin den va. :)
Men så fina, vad duktig du är.. har inte sett nå liknande förut.. den där vita kanten var otroligt charmig tycker jag! ^^
#18 #19 #20 Ser ju jättefina ut :3 så mysiga att man typ själv vill ligga på dem :P
MVH Ciwi
#17 Tack så hemskt mycket, dock är det inte min grej ifrån början. Något jag snappade upp i en youtube-video! ^^ Otroligt populära fick jag veta av min bekant :) Nu vill man verkligen ha råttor men får gott vänta, suck haha!
#21, #22 Tack! 🙂
#16 Väldigt finurlig modell!
Puttar :)
#26 Men det funkar ju det med! Har jag inte ens tänkt på :)
Tror inte att råttorna bryr sig så mycket om de får en fint syd hängmatta eller en tillklippt handduk ;)
#27 haha ja men eller hur, smidigt, billigt och mysigt endå! :)
#29 Woow! Otrolig, det ska jag prova att göra! 👍
#30 Tack! :) Ja gör det, det är jättekul när man väl har fått ihop alla bitar. :D
#29, du tror inte att du skulle kunna PMa beskrivning på hur du gjort till mig? Såg ut som en riktigt bra hängmatta för o ha hos mina pojkar, men jag är värdelös på att lista ut hur man gör haha.. 😊