Råttor iFokus

Råttor

Etikettbilder-videor
Läst 606 ggr
Mi-ck-an
0

Äntligen ='D

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Wohoooo!

Äntligen har jag fått mina små töser =D Tänkte visa lite bilder på dom, och min gamla "Tant" xD Dom är färgerna; Hel vit, grå-brun-vit. Jag är inte så bra på färger som ni kanske märker =P Men skulle ni vilja säga vad färgerna heter? och på min gamla råtta oxå? Skulle bli jätte gla' =D

Mvh Mi-ck-an

Bild 1 ; En bild på Mufflan. visst är hon söt? ;)

Mi-ck-an
0

Bild 2 ; Här är en bild på Kokos =D Jag gick inga bra bilder på henne, för hon sprang runt hela tiden =P

Mi-ck-an
0

Bild 3 ; Tingeling och Kokos <3

Ps: Tingeling är grå och vit =)

Mi-ck-an
0

Bild 4 ; Tre sötisar som ska försöka somna <3<3

Mi-ck-an
0

Putt =)

CamillaS
0

naaw sötnosar :)

Absinthe
0

Mufflan är en black striped roan ser det ut som, men en annan bild såg hon agouti ut eller minkaktig (ta fler bilder?), Kokos är en pew och Tingeling är nog mest troligt en black huskey roan (vet inte vad hon hade för färg som liten då den är blekt nu).. Aja, morgon och trötta ögon men jag tror att det ska vara rätt.. ^^,

Mi-ck-an
0

Oww OKeej =) Hm.. jag kommer inte heller i håg vad Tingeling hade för färger när hon var liten? Hon var nog grå tror jag… För jag har en bild på henne när hon var 1,5 år. Jaa, jag kan ta mer bilder på Mufflan =) Tack för att ni komentera =D

Mi-ck-an
0

Här är godingen och den andra godingen =) Hon är typ spräcklig brun och grå… Men jag vet inte =P

darkness
0

men melan va inte tingeling typ lite mörkare grå… har för mig det

// Stephanie och hårbollarna Oskyldig

Absinthe
0

Hon är nog black striped roan som jag trodde först… =) Roan bleks ju så det är svårt att se på en vuxen roan vilken ursprungsfärgen är om man inte vet det sedan innan dvs.. =)