Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 501 ggr
Mikiss
0

omplacering av råtthona

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag söker ett nytt hem till min ronja som kommer bli ensam. Födelsedatum: maj 2012 färg, teckning o hårlag: black husky roan honorkullstorlek vid födsel o vid avvänjning (4v): vet ej faderns namn, födelsedatum, vikt: vet ej Moderns namn, födelsedatum, vikt: vet ej Orsak till omplacering: råttkompisen måste tyvärr avlivas och då jag inte vill att hon ska vara ensam söker jag ett hem med nya råttkompisar. hur råttan/råttorna är i karaktär, i flock etc: hon är snäll och orädd, matglad och tyvärr lite tjock. Hon går bra tillsammans med min andra råtta. Pris: 100 kr ort där råttan/råttorna finns: Stockholm (tyresö) telnr, epost och alternativa kontaktsätt (inte bara PM här på iFokus) Hemsida: maja.sandstad@hotmail.com

mullsi
0

Hur går hon ihop med andra? Har en flock på 8 sedan 2 andra i en annan grupp. Tyvärr tar jag endast emot genom råtthjälpen, och då får de tyvärr inte kosta något.

Mikiss
0

Hej! Hon går bra ihop med andra. Hon har som mest varit med tvp andra råttor men jag kan tänka mig att hon fungerar men flera. Hon är väldigt lugn.jag kan tänka mig att skänka bort henne om hon kommer till ett bra hem.:)

mullsi
0

Toppen, skicka in en anmälan till rätthjälpen så hörs vi mer där :)

Mikiss
0

Nu har jag skickat en anmälan och väntar på svar.

mullsi
0

Toppen :)