Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 538 ggr
skolkarinemilia
1

OMPLACERING PGA ALLERGI

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

**Mango:
**

• Födelsedatum: Under december 2011 (Köpt på Djurmagazinet Falun)

• Färg - Vit/Beige, teckning o hårlag - vet ej

• Kön - Hona (Kastrat)

• Kullstorlek vid födsel o vid avvänjning (4v) - vet ej, flyttade hem till mig den 25 Januari 2012.

• Faderns namn, födelsedatum, vikt - vet ej

• Moderns namn, födelsedatum, vikt - vet ej

• Omplaceras på grund av utvecklad ALLERGI.

• Om Mango: En dam som älskar att mysa, en riktig gofis. Älskar att vara med och springer gärna runt medan du gör saker eller sitter med i soffan. ALDRIG bitit någon under tiden jag haft henne men kan "tvätta" tillbaka vid mys. Väldigt social och nyfiken.

• Pris - Så länge jag vet att hon får det bästa hon förtjänar är pris inte det viktigaste!

• Telenr: 0703540464, Epost: Skolkarinemilia@hotmail.se samt PM eller Facebook Emilia Eriksson

Hoppas att någon där ute är intresserad av att ta hand om min prinsessa!

Lamina
0

Finns det en anledning till att hon är ensam? Jag menar, funkar hon dåligt i flock eller så?

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

skolkarinemilia
1

Hennes kompis fick jag lov att ta bort för ett tag sedan pga av cancerknöl och vill inte skaffa mig någon mer råtta eftersom jag utvecklat allergi :( Annars ska det inte vara några problem att ha henne tillsammans med andra :)

Lamina
4

Bra att veta. Är inte intresserad, tänkte bara fråga lite snällt innan någon störtar in med en otrevlig kommentar. :)

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

skolkarinemilia
1

Okej, tänkte inte på att skriva det men tack så mycket för att du påpekade det! :)