OMPLACERING PGA ALLERGI
**Mango:
**
Födelsedatum: Under december 2011 (Köpt på Djurmagazinet Falun)
Färg - Vit/Beige, teckning o hårlag - vet ej
Kön - Hona (Kastrat)
Kullstorlek vid födsel o vid avvänjning (4v) - vet ej, flyttade hem till mig den 25 Januari 2012.
Faderns namn, födelsedatum, vikt - vet ej
Moderns namn, födelsedatum, vikt - vet ej
Omplaceras på grund av utvecklad ALLERGI.
Om Mango: En dam som älskar att mysa, en riktig gofis. Älskar att vara med och springer gärna runt medan du gör saker eller sitter med i soffan. ALDRIG bitit någon under tiden jag haft henne men kan "tvätta" tillbaka vid mys. Väldigt social och nyfiken.
Pris - Så länge jag vet att hon får det bästa hon förtjänar är pris inte det viktigaste!
Telenr: 0703540464, Epost: Skolkarinemilia@hotmail.se samt PM eller Facebook Emilia Eriksson
Hoppas att någon där ute är intresserad av att ta hand om min prinsessa!
Finns det en anledning till att hon är ensam? Jag menar, funkar hon dåligt i flock eller så?
//Lamina
Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?
Hennes kompis fick jag lov att ta bort för ett tag sedan pga av cancerknöl och vill inte skaffa mig någon mer råtta eftersom jag utvecklat allergi :( Annars ska det inte vara några problem att ha henne tillsammans med andra :)
Bra att veta. Är inte intresserad, tänkte bara fråga lite snällt innan någon störtar in med en otrevlig kommentar. :)
//Lamina
Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?
Okej, tänkte inte på att skriva det men tack så mycket för att du påpekade det! :)