Råttor iFokus

Råttor

Etikettföreningar-träffa-utställningar
Läst 1064 ggr
wintermynta
0

UTSTÄLLNING STORA VÅR

Ni som vill ha kvar föreningen , snacka råtta med andra likasinnade, ställa ut eller bara ha en mysig dag i glada vänners sällskap. Kom till till Stora Vår och ska ni ställa ut ,
GLÖM inte att anmäla !!Hoppas vi syns där.

Stora Agility Vår 2014

Kallhälls Folkets Hus, Stockholm. 2014-05-24
Dubbla Agility Klasser!

Agility 1 A&B: Emma Vallgren
Agility 2 A&B: Varga Nyman
Standard: Theres Granath (med reservation för domarändring beroende på anmälarantal)
Pet klass: Mia Florentin (med reservation för domarändring beroende på anmälarantal)

Friskkontroll: 9-10
Bedömningarna startar ca 10,30

Sista anmälningsdag och betalningsdag: 2/5-14
Anmälningar skickas till: Johanna Ivarsson
Johanna Ivarsson, Banvägen 8, 763 43 Hallstavik.
Eller till kulla_gulla@yahoo.com. OBS! Märk email med STORA VÅR ANM.

Viktigt: Om ni inte får en bekräftelse på er emailanmälan inom ett par dagar, kontrollera att ni skickat till rätt adress, och skicka för säkerhetsskull ett nytt mail.
Alla titlar ska anmälas i förväg, på avsedd blankett, och skickas senast sista anmälningsdag per post.
Anmälningsavgiften är 35kr/anmälan. Från och med den 6e anmälan i samma klass blir anmälningsavgiften 20kr.

För frågor om utställningen och anmälningar, kontakta Utställninsgansvarig: Johanna Ivarsson, kulla_gulla@yahoo.com , 0175-15012

JoySurrender
0

SRS har årsmöte i samband med utställningen.

If you fight love, you're always a loser

Glamråttan

wintermynta
1

#2 Japp det har dom efter utställningen

JoySurrender
0

Eftersom du skrev "ni som vill ha kvar föreningen" är det väl bra att informera om att SRS årsmöte äger rum i samband med utställningen. Inte lätt för mig att veta om utställningen är klar kl 15 eller inte :)

If you fight love, you're always a loser

Glamråttan

wintermynta
0

#3 Nu förstår jag inte. Jag tänkte att jag skriver efter så att dom som bara vill ställa ut , inte tror att dom behöver stanna utan att mötet är efter, när utställningen är färdig🙂

wintermynta
0

putt

Grodan
0

❤️

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️