Godnatt Nicco
Jag vet att det inte handlar om råttor, men eftersom jag är mest inne på detta forum tyckte jag att det blev enklare. Igår, runt 10:45, fick Nicco, min vackra dvärgschnauzer, somna in pga att hans cancer hade blivit mycket värre+att han hade ont. Jag saknar dig så otroligt, otroligt mycket att jag inte kan säga det i ord. Jag skulle göra allt för att få ha dig här hos mig just nu, men jag vet att det som hände var det bästa för dig och jag vet att jag vore självisk ifall jag haft kvar dig för min egen skull. Du kunde en massa tricks, allt från sitt till kryp, give me five och spela död, och du var den mest snällaste hund jag någonsin träffat. Du har aldrig bitit någon och aldrig skällt (förutom de där super gulliga skäll du gjorde när du var överlycklig eller sur på din kompis Hezzo :) Du var alltid rädd för borrningar så att jag fick krama om dig tills det var över. Du hoppade och skuttade alltid när vi var ute och lekte på sommardagar och i din älskade snö. Du gillade att leka med råttorna, men vågade inte komma alltför nära och du var otroligt duktig på att stå upp på dina starka bakben länge. Allting med dig var perfekt, precis allt och ingenting i världen kan ta dig ifrån mig. Dina söta fladdrande öron, när du hoppa i den djupa snön så att man inte såg dig, när du rulla i gräset, när du blev överlycklig att se andra fastän du aldrig sett människan, när du hoppa och yla av glädje när jag kom hem (och jag alltid krama dig när hoppa på mig :), när du strök dig mot dina ben när du ville gosa. Jag kan inte nämna allt som var perfekt med dig då det skulle ta en evighet :) Men jag vet att du fortfarande är här hos mig, och att vi alltid kommer att vara tillsammans oavsett vad. Du betyder oändligt mycket för mig och jag saknar dig så. JAG ÄLSKAR DIG NICCO ❤️ R.I.P~
🐶 Djur är det bästa som finns 🐱
åh vad hemskt! beklagar sorgen! *styrkekramar* ❤️
Vila i frid! 🌺

Kan inte ens föreställa mig hur jag kommer må när det är dags för min hund att vandra vidare. Jag beklagar verkligen sorgen, vila i frid söta Nicco!
Tack för de snälla orden (heart) :) P.s där det står "när du strök dig mot dina ben när du ville gosa" ska det naturligtvis stå mot MINA ben, blev lite småfel här och där..
🐶 Djur är det bästa som finns 🐱