Råttor iFokus

Råttor

Etikettpresentation
Läst 617 ggr
Niji
13

Älskade Snow

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kunde inte låta bli att skriva av mig lite :D 

Mamma köpte Snow från en grossist (vet att det inte är bra men vi behövde akut sällskap till en annan råtthona så då blev det resultatet) och jag känner att jag inte kunnat få en bättre individ :) Hon älskar att komma upp och när hon väl gör det så blir man översvämmad av pussar. Hör hon att man kommer så springer hon upp till överdelen av buren och sträcker sig mot taket för att få komma upp. Samma sak gör hon när hon blir lämnad. Hon har aldrig bitit och hon är helt underbar. Hon älskar att sitta och mysa. Ibland så sätter honklorna i ansiktet och försöker hålla sig kvar. Hon älskar även att sitta på axlen och vara med ÖVERALLT. Mitt lilla hjärta ❤️ På bilden så fick hon för sig att stoppa in nosen i mitt öra och sen pussa mig på örat ❤️

Mind of a queen, heart of a warrior

[Seaside]
1

Vad viskade hon i ditt öra innan pussen tro?Glad

Angies bebben
0

Åh vad fin hon är. Jag köpte också en råtta för många år sen via zooaffär o han var hur go som helst lycka till syns att ni fått en bra relation

nniikaa
0

Mina råttor är ifrån zooaffär, de är helt friska och underbara. (: Jättesöt tjej du har.

Fjordell
0

Vilken fin bild på er!

Niji
0

Tack allihopa :D

nniikaa
0

Vilken zoo-affär köpte du henne ifrån? (:

Niji
0

Värnamo zoo :)

Niji
0

Oj, nu är det fel, var trött när jag skrev, mamma köpte henne på Zoomarket i Jönköping :) Alla andra råttor kommer från Värnamo Zoo :)

Elisabeta
0

Jag är avundsjuk! Jag vill också ha en sådan!!!!

Niji
0

#9 Mitt tips är att umgås med råttan flera gånger och hitta på massa olika saker hela tiden :)