RÄttor iFokus

RÄttor

Etikett: buren-boende-inredning
LĂ€st 376 ggr
fuzzie
8

Critter Nation :)

Finally! đŸ˜ƒ 

Nu Ă€r Ă€ntligen första delbetalningen av min Critter Nation fixad. Buren kommer finnas hos dom (polen) i början av april och dĂ„ betalar jag den andra delsumman och efter det skickas den! 

Just nu Ă€r jag sĂ„ himla glad, Ă€ven om det tar över 1 mĂ„nad innan buren Ă€r hos mig hehe. đŸ‘ 

Har Ă€ven bestĂ€llt grejer frĂ„n Ratwarehouse som bör komma inom nĂ„gon vecka. Och snart kommer Ă€ven den 1:a av 3 töser hem! Ă…Ă„h, lĂ€ngtar jĂ€tte mycket! đŸ˜

Mvh Anna 
fuzzieshamsteruppfödning
Föder upp vintervita dvÀrgar ^^

Vixifyx
0

Är lite nyfiken pĂ„ dendĂ€r CN sjĂ€lv har ja en rsd sĂ„ ja skulle gĂ€rna se hur du inreder buren sĂ„ du fĂ„r VÄÄLDIGT gĂ€rna lĂ€gga upp bilder hĂ€r hur du tĂ€nkte inreda den, för trotts att ja tycker jag lĂ€gger massa saker i buren sĂ„ anvĂ€nder mina pojkar inte hĂ€lften av de korgar eller hĂ€ngmattor eller dyligt ja lagt upp.. om det inte Ă€r det sĂ„ ser det jĂ€tte bökigt ut  ibland dĂ„ ja försöker möblera om..och ingen ording lixom.. Ă€sch hur som helst skulle va jĂ€tte kul om du tog lite foton och lade upp :)

fuzzie
1

Hejsan! 

Jag har tyvĂ€rr inte fĂ„tt hem den Ă€n pĂ„ grund av mycket förseningar
 đŸ˜• 

Men sista betalningen Ă€r gjord och jag hĂ„ller tummarna för att den kommer hem till mig runt mĂ„nads skiftet. Jag kommer sjĂ€lvklart ta mĂ„nga bilder pĂ„ den och lĂ€r ju skapa en ny trĂ„d, kanske en bildtrĂ„d hehe, sĂ„ det Ă€r nog ingen risk att du missar den đŸ˜ƒ

Mvh Anna 
fuzzieshamsteruppfödning
Föder upp vintervita dvÀrgar ^^