tassavtryck önskas
jag har bestämt mej för att gå förbi tatuerarsalongen imorrn och se om de kan tatuera in en råtttass eller två på min hand…men jag googlar och letar men hittar inga bra tassavtryck ngnstans…snälla hjälp mej att hitta några fina tassar :D
You can't spell Bitchy without Itchy
som nån nämnde i en liknande tråd kan du väl pröva locka en råtta att gå över en bläckplatts (eller vad det nu heter) låta den gå över ett vitt papper, torka sedan bort trycksvärtan från tassanra.
Det var andra som hade scannat tassarna på sina råttor och fått ganska coola bilder.

jag har inte mina råttor tillhands på ett par dagar…och de skulle aldrig förlåta mej om jag doppade deras fötter i bläck :P
#2 äh, muta dem med lite majs ska du se att de förlåter dig :p tänkte du ta tatueringen imorron?
Medarbetare på exotiskadjur.ifokus.se

jag tänkte att innan föräldrarna kommer hem från semestern så är det ett bra tillfälle att göra ngt sånt :P
(jag har redan en tatuering och de tkr att det är ok…men de brukar vilja följa med)
#4 Jag skulle tipsa dig till att inte tatuera dig nu när det e så här varmt
Besök gärna min FB:sida:http://www.facebook.com/RosaliesDesign och min hemsida http://www.rosaliessmycken.n.nu/
Medarbetare på återbruk , trädgård och Feminism

jaha gick inge vidare….
men i den tråden jag startade för några veckor sedan finns det bilder på tassar!!! Tackar återigen för bilderna!
den heter, "behöver hjälp med tassavtryck.."

Det var någon här inne som tänkte tatuera in tassavtryck (allamej??) men det skulle inte blir snyggt för det är ju så litet! Och då kanske bläcket skulle flyta ihop mm… :/ Jag frågade på bodyyart iFokus (är också sugen på att göra det!) så du kan kika där vad jag skrev. Det är mest om hundtassar men lite om rått också. Du kan söka på tassar! Av bim
Jag har tänkt göra ett tassavtryck för varje råtta jag har och har haft. Jag har en kompis som har en tatueringssalong som är väldigt snajsig på att teckna efter även kassa förebilder, en bra tatuerare kan göra detta.
Alltså så tar man råtta, placerar tass på stämpeldynan och sedan direkt med tass till papper, detta är förhoppningsvis hela proceduren… men hämtning av förnärmad råtta kan ingå… likaså locka fram från under soffa, torka råttavtryck ifrån möblerna och golvet kan även detta vara nödvändigt.
Men tass - stämpeldyna - papper är grundideén
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

#9 Men… Vatre var det jag hörde att någon skulle göra det här inne, för kanske ett år sedan. Men sen bestämde sig den att inte göra det för bläcket kasnke skulle flyta ihop och det skulle bli fult.
Var det inte du? ;)
Inte jag :) Jag litar på min tatuerare :)(och det bör jag göra eftersom han ska få göra massor med tassar på mig…)
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

#11 Okej.. ;) Men du får lägga upp bilder på tassarna här sen och berätta hur det gick och så! :D
jaha, hade hon redan hittat^^ ja ja…
Min blogg: SweGizmo.se

gizmo…tack så mkt ^^
de tassarna kommer jag att ta med mej till tatueraren idag 
#15 åh, vad roligt:) du får visa bilder sen^^ har designat en del tattooeringar till folk:)
bland annat dessa:
En blomma min brors flickvän gjorde.

en gammal tatto jag målade till en vän när jag var 15, hon har sparat den i alla år och tattooerade in den förra veckan^^ ej klar dock.

T-T jag får tyvärr vänta med tatueringen tills på måndag då det inte fanns några drop in tider idag som inte kostade 1000:-

Väldigt kort väntetid måste jag säga.. Fast det är ju en liten tatuering som inte kräver mycket jobb och inget förarbete iofs. Var går du?

jag har 2 studios jag väljer mellan…den ena är stardust tattoo och den andra har jag för mej heter illusion tatto & piercing
illusion har jag bara hösrt bra saker om, och de var lite billigare
(plus att tatueraren kände igen vad det var för tassavtryck för att han ägt ett gäng råttor tidigare)

Jätte Fin! :D Gjorde det ont? Har hört att det ska göra ont på händer och fötter där det är tunn hud ;)
Snyggt! :D
Mvh Nathalie
Apsnyggt!
Hur mycket kostade kalaset? :D (om man får fråga det :P)
snyggt^^

Lugnt om jag snor dina tassar för dem va grymt söta?
#25 varsågod:)

kalaset kostade 350:-
och jag tkr inte att det gjorde spec ont ^^
jag satt och kollade på tv medans han tatuerade :P

Va lyx ;)

Vill du visa bild?

Oj, jag såg inte att du redan hade gjort det. ^^ Men det blev jättefint!
funderar också på att göra det
Besök gärna min FB:sida:http://www.facebook.com/RosaliesDesign och min hemsida http://www.rosaliessmycken.n.nu/
Medarbetare på återbruk , trädgård och Feminism
vad snyggt det blev!

tack för alla positiva kommentarer :)
idag blir det uppvisning för resterande vänner som ännu inte sett den :)

:)
Skitsnygg!! :D Hoppas kunna göra det senare i höst( dock inte tassar)
Hoppas det inte smetar ihop sig om ett par år eller så. För det var rätt coolt

tack :)

#38 snyggt:)
#38 Vad fint det blev!
*avis*
Vet att det är en extreeeemt gammal tråd och tycker det känns lite dumt att starta en ny för två frågor. Men har själv tänkt skaffa mig ett par tassar och undrar om jag får sno bilden? Och undrar även över storleken Är det samma storlek som de har på tassarna irl? Alltså om jag skulle kopiera bilden? (Svårt att se eftersom alla har olika stora händer, även tassar) ;)
// Stephanie och hårbollarna