Råttor köpes!
Hej!
Jag och min sambo har bestämt oss för att skaffa två råttor. Vi har läst igenom massor av fakta på nätet och beställt en stor bur och tillbehör. Vi bor i stockholm och hoppas på att det finns någon uppfödare i trakterna som har ungar till salu nu eller snart, eller kanske har två ungdomar som söker nya hem? :) Gärna två hanar. Har googlat "råttuppfödare stockholm" men inte hittat mycket, därför vänder jag mig hit.
Vänligen,
Ellenor
Medarbetare på Akvariefisk i Fokus. ◕ ‿ ◕
Det finns en Uppfödarlista här, jag tror du kan hitta den via "vanliga råttfrågor". Sen finns det en Uppfödarlista på Svenska Råttsällskapets hemsida också, www.rattsallskapet.se
Stirra dig inte blind på geografin, transport brukar gå att ordna!
If you fight love, you're always a loser
Min kompis ska ha kullar med ungar.
Det som ses som onska kan i verkligheten vara Godhet, och det vi ser som godhet kan vara onska!

Jag har hanar som söker sällskapshem. Bor dock utanför stockholm men det är inte svårt att ta sig hit.
Jag har tre råttor jag vill bli av med. Är födda Sista December 2012. Hur tama och gosiga som helst. Du kan maila mig på lulepettersson@hotmail.com.
Jag fick hem två jourkillar idag, de var avlivningshotade.
Ca 2-3 månader, stora, friska med bra hull, riktigt trevliga. Jag bor i Stockholm så transport kan fixas lätt :)
…och jag har tre elvamånaders velveteen-luddisar som gärna vill ha ett nytt hem.
Finns ett par hanar här som söker hem och de finns i västerås. Men jag kan lämna av i sthlm. http://rattor.ifokus.se/discussions/5198b6808e0e7451c4002658-s-rattungar?participating-2
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
#9 annonsen är snart 1 år gammal tyvärr
#10 haha😉
Emma, medarbetare på Mus och Råttor🖤