Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 1087 ggr
santoro.isabel@gmail.com
4

Omplacering av tre killråttor

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej! Vi har tre underbara och mycket söta råttkillar på snart ett år. Tyvärr behöver de ett nytt hem. Min man har fått jobb i USA och råttisarna får inte följa med på äventyret…. Det är tveksamt om något bolag låter dem flyga och att hitta en hyresvärd som tillåter djur och mer specifik råttor har varit omöjligt. Vi hade hittat en bra familj åt dem där de har bott i två veckor och allt funkade jättebra tills mamman i familjen utvecklade allergi. Vi letar nu efter någon som kan ge våra råttor ett nytt hem. Vi bor i Stockholm. JACK Födelsedatum : maj 2013 Färg, teckning: hooded, släthårig, toppörad Kön: hane Kullstorlek vid födsel o vid avvänjning: vet ej Uppfödarbevis: Nej Syfte med parningen el om det är omplacering, anledning: Vi ska flytta och kan inte ta med oss råttor. Omplacering- hur råttan/råttorna är i karaktär, i flock etc: Jack är störst i flocken. Han älskar att undersöka alla vrår och hörn och klättrar gärna upp på benen för att sitta på axeln. Sedan springer han i väg på upptäcksresa igen. Han älskar att klättra runt tröjor och kommer väl överens sina burkamarater. Han är försiktigare än sina råttkompisar. DIXIE Födelsedatum : 20/06-2013 Färg, teckning: velveteen russian blue dumbo Kön: hane Kullstorlek vid födsel o vid avvänjning: 15 st Uppfödarbevis: Ja Syfte med parningen el om det är omplacering, anledning: Vi ska flytta och kan inte ta med oss råttor. Omplacering- hur råttan/råttorna är i karaktär, i flock etc: han är familjens favorit och oemotståndlig. Kommer gärna och sitter på knät för att putsa sig själv. Ibland kommer han när man kallar honom och vill bli plockad. Vår 7årige son sitter med honom inne i tröjor, i knät eller på axlar långa långa stunder och han älskar det. Kommer mycket väl överens med Jack och Print. PRINT Födelsedatum : 20/06-2013 Färg, teckning: slät svart eubk dumbo Kön: hane Kullstorlek vid födsel o vid avvänjning: 15st Uppfödarbevis: Nej Syfte med parningen el om det är omplacering, anledning: Vi ska flytta och kan inte ta med oss råttor. Omplacering- hur råttan/råttorna är i karaktär, i flock etc: Han är minst i storlek och tycker om att boxas med sina kompisar. Han gillar att hänga på axeln och klättra på en eller helt enkelt sitta bredvid på soffan och putsa sig själv. Mycket söt! Pris: de säljs endast tillsammans och kommer med bur , resebur, leksaker (nypriset 4000kr ungefär) för 800 kr. Med rätt person kan pris diskuteras. Bra hem viktigare än pris! Ort där råttan/råttorna finns: Stockholm, Vasastan Kontaktsätt: Ni kan kontakta mig via mail så kan vi byta telefonnummer där! Mitt mail är: santoro.isabel@gmail.com

santoro.isabel@gmail.com
2

Print

santoro.isabel@gmail.com
2

Dixie

santoro.isabel@gmail.com
2

Jack

santoro.isabel@gmail.com
1

Buren

ED-Freak
0

Åh vad jag önska jag hade dom pengarna nu, har letat efter just omplacerings killar! :(

Grodan
0

Fina grabbar! Varifrån kommer de?

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

kortnos
0

# Två av dom kommer från mig, Dixie och Print :)

santoro.isabel@gmail.com
0

Ja, dixie och print kommer från kortnos och Jack kommer från en zoo affär.

Anothername
0

Har redan 3 hannar iofs men kan inte låta bli att bli lite sugen ändå :P

Lyssnar på musik I think more things before breakfast than people think all day Får idé

Grodan
1

#9 jaaaa, fyll på med råttor i södermanland, det tycker jag är en bra idée😃

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

marathos
0

Har pojkarna fått hem?

kortnos
2

Dom har kommit till ett nytt hem :)

marathos
1

Toppen!

wintermynta
0

Ska tråden låsas?

Anothername
0

#10 hehe är dock rätt nöjd med mina 3 pojkar just nu men suget finns alltid haha

Lyssnar på musik I think more things before breakfast than people think all day Får idé