Råttor iFokus

Råttor

Etikettbilder-videor
Läst 624 ggr
nniikaa
2

Nebula och Nova

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ville bara visa upp mina råttor, första bilderna. Kommer fylla på med fler bilder här sen. :D

nniikaa
0

De är verkligen hur trevliga som helst. I början var de såklart stressade av resa, ny miljö och så en skällande hund men nu springer de runt i buren, undersöker och leker med allt De tar mat ur handen (när de väl hittar den efter lite undersökande om fingrar kanske går att äta) men springer oftast iväg med den. De är väldigt nyfikna på mig om än lite rädda. Kommer fram och leker med/undersöker min hand och arm när jag är inne i buren och städar.

BellaLjungberg
0

Åh de ser precis ut som mina tossar när de var små! :D

nniikaa
2

#2 ååh härligt, hur ser dina huskies ut nu? Någon som har tips på saker för att göra dem tama? Försöker ta ut dem ur buren till sängen bredvid en eller ett par gånger varje dag, försöker ge dem godis, försöker ha dem innanför tröjan etc. Den ena börjar bli lite tamare men den andra är väldigt skygg och nervös. Slänger in en bild på Nebula ifrån en av hennes ute-ur-buren-stunder

BellaLjungberg
1

Min tjej Velvet har verkligen tappat väldigt mycket färg sen jag fick hem henne, men lika söt fortfarande :)

Så länge du pysslar med dom hela tiden och får lära känna dig och hur du luktar borde det inte vara några problem med att få de tama. 

Mina två tjejer är cool lugna när jag ska ta i dom, de lixom bara hänger med :)

BellaLjungberg
1
WarMinerTool
2

#5 Ser exakt ut som min råtta Pepsi när hon var liten! :-)

Vad du än gör, tryck inte på Alt och F4!

nniikaa
0

Försöker städa ur råttburen för att tvätta allt, de gillade inte transportburen. Nyckelordet är "försöker".

nniikaa
0

.

nniikaa
0

Sry för dubbllposten

nniikaa
1

Trötta tjejer efter