Hannar sökes - sommar/vår
Hejsan! nu börjar våren komma på riktigt och jag hade tänkt kolla runt efter lite nytt blod att sätta i min bur :)
Jag söker efter -
Hanar ( bäbisar, dvs 5v + )
Utseende - inte viktigt, enda jag inte är intresserad av är nakna råttor.
Vill ha fina led hos råttan, så om någon uppfödare behöver runt mig så kan jag erbjuda en fin hanne till parning. Jag personligen föder inte upp, ser inte mig själv som nog kunnig för det. Främst är råttorna till för sällskap.
söker troligen efter två stycken hanar, det viktiga för mig är att jag ska kunna se skillnad på dem om medicinering behövs. har haft två identiska syskon förr och det var ett mindre äventyr att se skillnad på dem
Var? - Västerbotten/Norrland. Om jag får hjälp med att hitta transport kan jag tänka mig ta från andra platser, men jag är dålig på att ta kontakt med folk angående sådant.
Jag vill inte ha - djuraffärs råttor eller omplaceringar, om det är en fin och mysig avkomma från djuraffärs råttor kan jag fundera på saken men då skulle jag vilja träffa dem nästan. Jag känner mig generellt mer säker med en uppfödare som 'funnits' ett tag.
Vad jag har att erbjuda -
Jag har just nu 4 killar i en furtower, har haft råttor i rätt många år nu - skulle tro runt 5 år iafl?
snabb intro på dom killar jag har hemma hos mig ( vissa är jag fodervärd åt )
Sockerkaka ( Äldsta herren, tillhör sockerråttan ) : Amber med mörka röda ögon
Artemis ( Min egen gos, kommer från Mc kullen, hette McDonalds haha ) : Albino rex, helt underbart mjuk både på utsidan och utanpå.
Fowl ( Sockerråttans Finne ) : Amber
Sirius Black ( sockerråttan ) : (silver?) Black Dumbo
När jag vill ha dem - Jag har inte bråttom, jag inväntar hellre en kull jag vill ha än impulsköper, det är därför jag annonserar nu. Kullen behöver inte vara född för att jag ska vara intresserad dvs :)
Om det finns frågor så ställ dom här eller på PM :)
// Zolah
- petar upp -
Hjälper till att peta upp! 🙂
Where you invest your love
you invest your life
Jag har en kull födda 2014/02-01 som nu är leveransklara. Bor utanför Göteborg så vi måste fixa transporthjälp bara men det brukar lösa sig :)
Hör gärna av dig för mer information om du är intresserad. De har stamtavla.
Mvh Erica
http://sunflake.weebly.com
Hälsningar Erica och råttorna :)