Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 731 ggr
Roonja
2

(K) Råtthane

Är det någon som har en planerad kull där det kan tänkas komma champange, Amber, mink i dumbo(möjligtvis någon annan ljus färg, rödögd är också väldigt intressant, även "Labbråttor"(menar då PEW, albino) är intressant då jag älskar ljusa djur med röda ögon)! 🙂

Dumbo och rex är ett plus.

Råttan jag söker ska först och främst vara snäll, det får gärna vara en unge eller en planerad kull då jag inte riktigt ska skaffa precis just nu, utan inom loppet av några veckor(kan vänta längre). 🙂 

Jag finns i Köping, det får gärna vara i närheten eller så att transport kan ordnas. Stam och så är inte viktigt då jag enbart ska ha till sällskap, men visst är det bra ändå ifall den har. 🙂

Då jag letar efter en hane är just för att jag har lagt intresse på en annan kull där det troligvis blir en ifrån. :)

Roonja
1

Andra färger kan vara intressanta, även teckningar. Det är bara att skriva här ifall ni har något planerat som passar mig. 😃

Roonja
1

Verkligen ingen som kan "råka" få in PEW eller liknande i en kommande kull? :) Det verkar vara svårt att hitta ljusa råttor med röda ögon, undra varför det är så? De är så himla fina!

Egycsaj15
0

Vi planerar kull men att det blir just det du önskar tror jag tyvärr inte:)

Roonja
0
Egycsaj15
0

Ronja skriv priv enklare där:)

Egycsaj15
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Blivande pappan emil:)