Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 548 ggr
inokin
2014-03-08 13:57
2

omplasering

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har två stycken råttor en på snart 2 år och en på 4-5 månader och den äldre råttan har fått flera knölar men mår fortfarande bra men vet att sånt kan ändras fort! Och eftersom jag inte tänkt skaffa fler råttor så vill jag hitta ett nytt bra hem åt min minsta tjej. Hon är ännu inte helt tam men blir mer och mer för varje dag ( en råtta att jobba och växa med) , hon är väldigt pigg och nyfiken Namn polly födelsedatum vet ej exakt men är ca 4-5 månader färg, teckning o hårlag striped roan kön hona kullstorlek vid födsel o vid avvänjning (4v) vet ej faderns namn, födelsedatum, vikt vet ej moderns namn, födelsedatum, vikt vet ej syfte med parningen el om det är omplacering, anledning omplacering- hur råttan/råttorna är i karaktär, i flock etc Läs ovan pris 0kr ort där råttan/råttorna finns sandviken telnr 076-2668999 epost anna_stekpanna-@hotmail.com

orats
2014-03-08 16:02
1

Ska du låta den äldsta vara ensam? :P

[kerstinthemilklover]
2014-03-08 16:35
8

#1 Jag tolkar det som om att ägaren ser sig om efter ett nytt hem åt lillråttan. Den äldre råttan verkar ha en aggresivare tumörväxt och kommer troligen inte klara sig länge till.
Jag antar att det är för att undvika ensamhet som nytt hem sökes, om nytt hem finnes kanske den stora råttan får somna in och slippa i från cancern.
Det verkar som om råttägaren försöker vara ansvarsfull och undvika just ensamråttor.

orats
2014-03-08 18:30
2

#2 Okej, det var bara en fråga. Hoppas det blir så att hon får somna in om tumörerna blir värre.

inokin
2014-03-08 18:39
0

Ja de va exakt så jag tänkte!

inokin
2014-03-10 20:17
0

Såg att jag har skrivit fel på mailen.. Den rätta är: anna_stekpanna_@hotmail.com

stinus
2014-03-10 20:30
0

vilken skönhet! hade gärna tagit henne om vi hade plats :/ väntar på 3 pojkar nu :) hoppas du hittar ett bra hem för henne!

Regnbågehell is empty. All the demons are hereRegnbåge