RAT COMPLETE
Hej, jag är lite nyfiken på vad ni tycker om fodret RAT COMPLETE, och om era råttor står på det vad ger ni utöver det? Anna
Ogillar det och lika så flesta av mina råttor. Får med ibland när jag får åter nån unge, eller via jourhemsråttor. Slutat ge de till råttorna, ligger bara kvar eller dras utanför skålen. Mössen får eller slängs det.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
Våra åt också det precis i början, men var väl ingen hit egentligen. De får istället egenkomponerat Torrfoder och färskfoder dagligen. Mycket bättre för små tåtar! Men vi blandade ut några i torrfodret bara för att få slut på det och farligt är det ju inte men de tyckte inte det var särskilt gott :)
Här finns en annan diskussion om Rat Complete. Mkt bra info i den!
Besök gärna Wamrats uppfödning på FB!
Konstit då ja läser om att de flesta skriver att era råttor inte gillar detta foder, mina är totalt galna i det, och rena rama godiset är då de hittar katt-foder som ramlat ur kattskålen. Ja plockar ju bort deras skålar då de är lösa,men nån kan ju alltid hittas på golvet endå. Frön och dyligt är inte en hitt alls hemma hos oss, är detta jätte konstigt?
Mina äter det, tycker det funkar väldigt bra, för mina funka inte egen blandat, de åt bara de gottiga och lämnade resten, de blev lata, när jag sen bytte så blev det mer alärta, och mycket mer råtta i de!
Det som ses som onska kan i verkligheten vara Godhet, och det vi ser som godhet kan vara onska!
Mina äter det och älskar det och det funkar bra på kastraterna
"Fantasy abandoned by reason produces impossible monsters"
Mina äter det och älskar det och det funkar bra på kastraterna
"Fantasy abandoned by reason produces impossible monsters"
# 9
Påsen åker möjligen inte in nåt till Uppsala ibland? (:
Våra råttor älskar nämligen rat complete och vi bor inne i stan, dock utan bil.
Det skulle den säkert kunna göra #10, du kan väl skicka mig ett inbox!
åker den förbi stockholm kanshe?
Det som ses som onska kan i verkligheten vara Godhet, och det vi ser som godhet kan vara onska!