Råttor iFokus

Råttor

Etikettråttägare
Läst 459 ggr
conne
0

Lukt?

hejsan!

Jag har läst att hanar luktar mera än honor..  men nu undrar jag luktar dom så värst mycket,  att när man kommer in i rummet  tänker man då: ojoj här luktar det råtthane!      jag vill bara veta det där eftersom att jag behöver argument mot min pappa som tycker att jag ska köpa honor eftersom att hanarna luktar ( jag fattar inte att han bryr sig efter som att dom troligt vis kommer stå i mitt rum ) aja slut snackat      ha det bra MVH cornelia :D

conne
0

först tänkte jag faktiskt köpa honor    men eftersom att jag har haft så mycket problem med att hitta några honor så har jag nu bestämmt mig för 2 små pojkar i stället!   :D Oskyldig

DoftandeJuveler
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja har haft honor förut.. Men nu har jag två Hanar en fullvuxen och en ungråtta.. Dom luktar absolut inte mer.. De är nästan så att min förra hona luktade mer "råtta" i pälsen.. Men nej. Hanar luktar inte mer än honorna.. inte va jag har varit med om iaf =)

Lycka till med övertalandet.. =)

Mymlan
0

Tycker inte mina pojkar luktar ngt eller mina tjejer. Tycker då endel mus pojkar luktar betydligt mer *inte alla då*

Men beror lite på hur starkt revir skvättande de har.

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

conne
0

tackar för svaren!  nu kan jag nog övertala honnom! Oskyldig

Jaag
0

lycka till conne! :D

conne
0

tack tack!!

Annisen
0

Jag har haft tjejer i två omgångar och har nu hanar. Hanarna luktar INTE mer.

MentalDistress
0

själva råttorna luktar inte mer enligt mig. däremot så luktar hanburarna betydligt mer. Det är iaf min uppfattning av det hela :)

conne
0

okii nu vet jag det! :D

ssssss
0

Mina hanar luktar en del, typ att man tänker på det när man kommer in i rummet om man inte städar noga och våttorkar buren varannan dag. Men mina hanar revirmarkerar en del…

conne
0

10 #  aha  ja det är kanska annorlunda från djur till djur