Kom igen nu
Tänkte göra en tråd där vi alla lägger ut bilder på olika inredningar för det vet jag att många är ute efter
och att vi kunde lägg ut bilder på saker som vi själva har gjort till våra Rådisar :)
Eller också saker som vi köpt eller något :)
Så man får inspiration. :)
Lägg gära in några tips på hur ni sysselsätter era Råttor inne i buren när ni t.ex. inte är hemma.
Här är Rufus, köpte en salladsboll till dem för två veckor sedan så dem inte blir så utråkade. :)
Stig Elvis Rufus Långsvansar <3
Stig*** Inte Rufus!!!
Får man fråga vad tampongen har för funktion? :)
Hahah absolut! :D
Du tar bort plasten och sedan hänger in den i buren, råttorna älskar att rycka och slita i dem nästan som en boxnings kudde :D
#3 Det var ju jätte fin ju!! :D
Jag älskar orange det är en sån härlig färg grått och orange är jätte fint ihop! :)
#4 Ahaaa, vad smart! 😃
#5 tack :D har sytt fler saker oxå, men ja har inte dom bilderna på datorn nu :/
#6 haha ja visst är det :D
#5 varsågod :)
Ne, vad synd.
Jag älskar att sy, det är jätte roligt när man väl vet vad man ska göra! :)
*ska sluta spamma tråden nu 😂* Men denhär hyllan snickrade jag och pappa ihop! De gick på en kvart, de va bara att mäta, såga ut och gör ett litet hål i ett hörn så att dom kommer upp 👍 Sen så satte vi fast den med skruvar i gallret, och vi borrade hål där skruvarna skulle vara så att de skulle gå lätt att bara dra ut dom o plocka ner hyllan :D
10# smart!
En bra yta att inreda på :))
#12 de runda huset är super bra! jag har ett sånt som är röd/gult :D mina älskar de, har faktiskt även den andra sorten, men dom föredrar den runda faktiskt ;) Bilden är på min förra råtta Eddie (R.I.P) som dog 3 dec 2013..
P.S innan nån kommenterar de så veet ja redan att man inte ska ha halm, men bilden är minst 1,5 år gammal, o då visste ja inte bättre innan jag gjorde ett konto på RiF ;)
#14 Tänkte just fråga om man kunde ha halm i buren, men du hann före med att skriva att man inte skulle ha det.
Behandla andra som du själv vill bli behandlad
Okej, spännande och se vad mina kommer att tycka :)
Beställningen krångla så jag får ta nya tag imorgon. :)
Jag ska inreda mina rått tjejers nya bur på onsdag så jag återkommer med bilder på onsdag :)
Var kan man beställa de husen?
Dem finns ev. på Ratwarehouse, blev tipsad själv om sidan igår :)
#21 Vart har du köpt den där rosa/turkosa saken du har i sin bur? Den som ser ut som ett hus för hamstrar.
På djurmagazinet, men målat det själv :)
Var den dyr? Visst är det en fågelholk du har som råttan kommer ut ur?
Kommer inte riktigt ihåg, men kanske runtomkring 150kr eller något sånt, 179kr kanske det var tom.
Yes, det är en fågelholk :)
En hög fågelholk för parakiter :P
Ah ok. Jag har en fågelholk för undulater som jag kanske kan använda mig utav i den nya buren ^^
Ja, men va kul, den blir säkert jätte omtyckt!
Huvudsaken hålet är tillräckligt stort bara så är det ju en jätte rolig idé :)
Måste bara hitta den 😉
Det är ju alltid en början haha 😃
Nej, nu måste jag väl dra baken från datorn, måste ta ut hunden en sista sväng innan läggdags.
Du får ha det så bra så länge :D
Detsamma till dig Tussaan :)