Mina tokar
Här kommer jag att lägga upp lite bilder o videos på mina tokar.
Kommer nog slinka med en o en annan bild på tidigare rådisar, men mest fokus på: Uzi, Minou, Margo & Våfflan, döttrar till den fantastiska Basta.
PLUS:-) Nytillskotten Kakan och Vandalen, dessa också från Softspots och Daydreams men systerdöttrar till tidigare nämnda. Alltså, u: Softspot- och Daydreams Anleiga och e: Spöket (Daydreams Charlie Horse)
Vilket gäng!! Bästa!
Awww, så söta ^ ^ Tass! ❤️
#2:an är jättehäftig <3
Roliga bilder :)
med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Uzi som trädgårdsmästare och finsmakare i vattenkrassen.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Och lille Minou,inte den fagraste videon, men man får passa på medan hon gör något relativt statiskt, som att tvätta sig. En video för dem som gillar dubbeltasstvättning och utsträckta tungor.
#5 & #9 Tack!! De är uppviglare till skoj och bus:-)
gud vilka sötisar, tassar!
Det som ses som onska kan i verkligheten vara Godhet, och det vi ser som godhet kan vara onska!
Måste få tillägga var dessa busar och skönheter kommer ifrån! De är alla uppfödda av Softspots och Daydreams. Mamma är Basta och pappa är Daydreams Freddy Mercury.
Har själv träffat mamma Basta, och är väldigt glad att så mycket av henne märks i dessa.
Va söta :D vad är det för inspelning?
#17 Just där höll vi på med bakgrundsprojektioner till en teater. Jättekul projekt verkligen!
aha! så mysiga råttor du har 🙂
Vilka söt proppar :)
Här är Pixel (RIP). Hon var en sådan himla fin vän o buse. Världens finaste. När hon var liten fick hon snedskalle som behandlades och hon blev frisk. Huvudet på sniskan försvann aldrig dock, men hon lärde sig snabbt att kompensera och var frisk som en nötkärna tills det att hon somnade i kudden bredvid mig precis innan sin 3-års dag. ❤️
Ska kanske snarare säga att Pixel här ovan fick öroninflammation som hon blev frisk från men att snedskallen bestod. Finaste.
awwwwwwwww, så tråkigt 😕
Här är finaste Doris (RIP) En så'n mysråtta som gillade o ligga på magen o gosa. Så himla vänlig och omtänksam. ❤️Här är vi i parken efter ett veterinärbesök. Saknar henne mycket. Och alla mina fina gamla damer.
Exakt Doris bakgrund vet jag inte mycket om, jag skaffade henne tillsammans med två råttsystrar från en annan kull, Ebba & Norpan. Bilder på dem kommer snart.
Alla råttor fram tills mina senaste, från Softspots och Daydreams, kommer från min tid i London.
#25 AAAAAAaa jag tror jag döööörr XD Så söt men rolig samtidigt, vad skulle ens liv vara utan dessa underbara djur? 😍
#25 Åh fab bild <3
#26 Ja de är verkligen små lurviga förgyllare av tillvaron! Sjukt roliga.
#27 tackar o bockar, hade inte klarat det utan Våfflan:-)
Såå söta :)
❤️
råttor är inte äckliga bara äckligt underbara🙂
#32 så söööööta 😍
så underbara bilder!
Det som ses som onska kan i verkligheten vara Godhet, och det vi ser som godhet kan vara onska!
Dom är så sööööta >w<
Tack:-) #35 & #37
Tass! Vackra bilder!! =)
People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rain
Gud vad söta