(o) luleå 2 honor
födelsedatum April 2013
färg, teckning o hårlag vet ej vad det heter men hon är brun med vit mage och lite blåa ögon
kön hona
kullstorlek vid födsel o vid avvänjning (4v) vet ej
faderns namn, födelsedatum, vikt vet ej
moderns namn, födelsedatum, vikt vet ej
syfte med parningen el om det är omplacering, anledning Jag har inte längre tid och dom har mycke energi och med mig får dom inte "leka av sig" lika mycket som dom är värda.
omplacering- hur råttan/råttorna är i karaktär, i flock etc har haft andra honor och med dom har inte inte varit några problem. Hon är väldigt framåt och pigg
pris och om råttorna är reg i SRS eller annan klubb
ort där råttan/råttorna finns hon är inte medlem i srs
telnr, epost och alternativa kontaktsätt (inte bara PM här på iFokus) Skriv i pm om du vill ha mer info
Om annonsen ska vara låst eller ej ej låst
_kön honafödelsedatum _April 2013
färg, teckning o hårlag Vit och gul
kullstorlek vid födsel o vid avvänjning (4v) vet ej
faderns namn, födelsedatum, vikt vet ej
moderns namn, födelsedatum, vikt vet ej
syfte med parningen el om det är omplacering, anledning Jag har inte längre tid och dom har mycke energi och med mig får dom inte "leka av sig" lika mycket som dom är värda.
omplacering- hur råttan/råttorna är i karaktär, i flock etc har haft andra honor och med dom har inte inte varit några problem. Men väldigt blyg och tillbakadragen
pris och om råttorna är reg i SRS eller annan klubb
ort där råttan/råttorna finns hon är inte medlem i srs
telnr, epost och alternativa kontaktsätt (inte bara PM här på iFokus) Skriv i pm om du vill ha mer info
Om annonsen ska vara låst eller ej ej låst
Jättefina tjejer! ❤️
Agouti Ir el Eubk är den ena
Silver Fawn Hooded är den andra (Silver Fawn benämns även som Amber i SRS och Finland, men äldst samt internationellt namn är SF) - den med röda ögon
Har tjejerna några namn?
När är Silver Fawn hooded honan född?
Tack ❤️
Båda är födda samma månad.. Uppfödaren hade inte exakta datumet men någon gång i april 2013
Tjejen med röda ögon heter Youno och den mörka tuffingen heter Yoda. 🤪
Hade dessa honor vart närmre Halland så hade jag gärna hämtat dom.. Youno ser precis ut som en av mina drömråttor hehe :) jätte vackra tjejer
Aj då synd.. Hihi tack 🤪
Ja är ju en lång bit från mig :/. Du är inte i Göteborg något?
#2 Är detta en tamråttsuppfödare eller en ormmatsuppf/zooaffär el dyl?
#2 jag hade kunnat ta dom, men har ingen ledig bur….. Bor på porsön :)
#6 Dom är från tamråttsuppfödare,
#2 Hör av dig på sms eller ring 0727266195 det löser sig nog :)