Råttunge
Hejsan. Jag har en liten champagne grabb som inte har hittat ett nytt hem än. Han är född 19/7-07 i en kull på åtta stycken bebisar. Mamman e self black rex dumbo o pappan e chocolate ebuk rex (dumbobärare). Han kommer att reggas i SRS så som alla mina andra djur. Jag gick med där i fredags så jag väntar fortfarande på papprerna, de trodde att de skulle komma nu i veckan. Troligtvis får jag skicka stamtavlan senare då jag tvivlar på att allt hinner bli klart tills de han blir leveransklar. Han är redo att flytta i månadsskiftet, men kan tas med på Expo Syd i Kristianstad 25/8. Annars så finns han i Virserum. Kan när som ta med honom till Vimmerby eller Västervik.
Han är fin i hullet och vid fyra veckors ålder väger han 91 g. I övrigt är han väldigt framåt och aktiv med sina syskon. Alla ungarna är väldigt sociala och rusar upp i famnen när man öppnar buren.De är hanterade åtminstonde en liten stund varje dag från det de va 4 dagar gamla…
Bilder kan jag skicka med mobilen då jag inte har webkamera. Men det går inte att skicka in bilderna hit. Jag har försökt…
Är det bara han kvar nu ?. Som inte har blivit tingad än ?
Hoppsan dubbel inlägg….
Japp bara en kvar. Två till gick åt strax efter du tingade dina..
Jaså vad härligt :)
De ska flytta till Malmö
Nej stackare ! :P

Hade jag kunnat hade jag tagit honom, men vet ännu inte hur det blir med pågarna från sthlm. =)
Och jag vet inte om han e avelsmaterial endå. Det är väl det du är ute efter? Men man får använda honom om man vill, de säger jag inte.
Du kan skicka bilder med MMS! Det kostar dock 10 kr…
Eller om du kan sätta upp foton från mobilen på annan sida på nätet och länka dit?
Jag har skickat bilder till mitt album för hur mycket pengar som hellst, det går inte…
Jag har skickat bilder till mitt album för hur mycket pengar som hellst, det går inte…
….
….
http://www.zoonen.com/perzoonen/annonzparken/annonz.asp?oid=1503880
Här finns bilder på den lille. Det funkade inte att lägga in dem här :/
Nu gick de…
aww jätte söt, synd att jag redan har 4 grabbar och uppnått min gräns på hur många jag får ha :/ *suck*
Ja han e den som är lugnast av grabbarna i den kullen, somnade nästan när jag tog korten, så han e lättast att ta bild på. Ursäkta kvaliteen då de e tagna med mobil…
Kan ta med honom till skåne på lördag om det hjälper intresserade
Han har fått ett hem nu