Så nervös - flytt
Idag ska jag äntligen få flytta, har varit fast mellan två lägenheter i säkert tre veckor nu pga slarv från hyresvärden. Är dock väldigt nervös, kommer allt gå bra? Kommer jag trivas? Kommer internet funka? - massor med frågor bubblar >_<
Kommer nog inte vara så mycket på forumet under helgen, just för jag måste ju flytta på hela familjen inklusive mina 4 små päls rumpor.
Tror det jobbigaste i världen är att plocka ihop en furtower.
*edit: fick förlänga inlägget då telefonen kapade det mitt i
:P
#0 detta har väl inte riktigt med råttor att göra? Är det inte lite fel forum då? :) Hoppas det går bra med flytten i alla fall!
Instagram (storyof.cinnamon). ✍️
Tja, med tanke på att jag är medis så är det ju bra för folk att veta att jag inte kommer svara så mycket på saker idag?
Plus så har jag skrivit i offtopic där man får ta upp sådana här saker ;)
Ni kommer säkert stortrivas, blir väl skönt att slippa hyresvärden?;)
Alla verkar tycka det är jobbigt att byggaa ihop en furet tower, jag tycker det är hur enkelt och smidigt som helst ;)
Lycka till iallafall!
Hej igen :)
Dåliga nyheter : kommer bara ha tillgång till internet på skolan :/ för skebo ( där vi hyr ) har kopplat ur comhem så vi måste skaffa en ny internet leverantör. Vet inte när det är fixat .-.
Bra nyheter - Jag har flyttat :D och det är enormt, jag har dörrar att stänga haha xD
Menade ta isär, haha xD
Sätta upp är lätt men att montera ner känns det som om man måste vara karl alfred eller något ._. plast plopparna sitter för kung och fosterland!
I agree with you, Zolah. Att montera en FT är inga problem! Annat är det när man ska ta i sär den… Huuaaa… Min naglar ryker ALLTID.😛