STHLM --> SKÅNE
Hej!
Någon som reser denna sträckan inom snar framtid som kan tänka sig att ta två pågar ner åt mig? Med skåne är det helst helsingborg, klippan, ängelholm, hässleholm eller kristianstad som är närmast men annars andra platser går också bra.
Vore väldigt tacksam om någon hade tips om detta eller själva ska denna sträckan som skulle vilja hjälpa mig.

Jag vet att Henriette (etten) ska till Stora Pet som är snart. Hör med henne.

Åh tack tacobelle det ska jag göra, får ringa henne i dagarna och höra om hon kan ta med dem ner.. ^^,
Men Zickan ska ju på sama mässa som jag och hon bor ju i Sthlm. Det sa hon sist jag pratade med henne i alla fall…

Verkar vara många på g här som ska neråt, men då ska jag försöka få tag på den här evigt svåra människan som har dessa två råttor och höra om hon kan lämna av dem så att jag äntligen kan få ner dem. =) Får kontakta både Etten och Zickan och höra om de skulle kunna ta med sig dem, i så fall har jag två alternativ att få hem dem. *glad som 17*

#3 Vad är det för mässa?
Expo syd i Kristianstad. En reptilmässa…

Skit samma med transport nu, är arg så jag kan skrika på den här oseriösa personen som har dessa två killarna nu. Skiter i det!! *morrar och fräser och spottar och stampar i golvet*
nämen… jag kanske kan ta dem o ge dem till en tjej som kommer upp till stora pet o ska hem till skåne sen…

Det är inte frågan om transport, det går alltid att ordna, den här människan svarar mig inte, men svarar på allt annat och sen skyller hon på kasst internet till mig, så J*VLA oseriös rent ut sagt, blir så förbannad på människor som beklagar sig att de kan inte ha kvar dem, det är akut pga allergi hos sina barn, sen skiter de blanka fasen i om de kommer till ett bra hem eller inte..*ursinnig* Jag har bett henne snällt tre gånger att ge mig sitt nummer så vi kan ta det via telefon men nejdå.. *ARG* Men börjar misstänka mer och mer att hon skiter i råttorna. Hon verkar vara på g att skaffa andra djur dessutom, men jag vet inte, ska inte säg nåt om jag inte vet, men blir så arg när jag sagt att jag jättegärna tar dem och ger dem ett fint hem, jag åkte ju förbi sthlm två gånger förra veckan, men tror du hon kunde höra av sig så jag kunde ta dem med mig? Icke.. *suckar djupt*

(Hoppas hon läser detta och skäms!) *ursinnig*

Jag brukar aldrig bli arg över sånt här, men när man bett snällt och trevligt flera gånger efter ett nummer så man kan ta det snyggt och lätt över telefon så tröttnar man, speciellt när personen svarar andra, och jag frågade ändå hur hon såg mig som en ny ägare osv och det var inga problem, och jag uppskattar så pass ärlighet att om de känner sig tveksamma att de säger det åt mig i så fall, men jag har tyvärr ingen aning om varför den här människan beter sig som hon gör.. *älter för mig själv*
Fan vad trist att det ska bli sådär :(

Är det nåt jag blir förbannad över så är det när folk påstår sig vara seriösa men i själva verket så kunde de inte bry sig mindre om något. Det är väldigt trist att det finns sånna människor ens.

Mest synd blir det ju tyvärr om djuren :/ Men man blir ju så arg och frustrerad över hur nonchalant och oansvarigt folk kan bete sig. Hoppas att det löser sig och att du hittar en kudde att avreagera dig på (blir gärna uppdaterad).

Jadu, jag sa ju åt henne att jag orkar inte bli ignorerad längre och hoppades på att killarna skulle få ett bra hem en vacker dag.
Hon svarade idag att hon hade inte hittat ett hem som kändes rätt ännu, men först så sahon att jag kändes bra osv.. man blir väl inte frusterard eller så över det? >_<
Frågade henne om hon inte kunde kläckt ur sig det tidigare, tror hon är sur på mig för att jag inte haft tålamod med henne därför hon försöker ge tillbaka nu. Aja, jag hoppas innerligt att de djuren kommer till någon annan. Jag letar vidare istället efter två killar till min flock..