Råttor iFokus

Råttor

Etikettpyssel-leksaker
Läst 3651 ggr
MioAndTheRatz
1

Min inredning!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

har fotat lite av bur inredningen jag sytt :)

Lägger upp bilderna för att ni ska få se hur de ser ut, är ni intresserad av nått eller har nått önskemål så får ni gärna kontakta mig ^^

Kommer ha ett bord på stora vår där jag kommer sälja sakerna :)

En myshängmatta : ) Är vadderad

MioAndTheRatz
0

"hängkupa" och en mystunnel :)

MioAndTheRatz
0

två olika modeller av tält : )

MioAndTheRatz
0

Hängtunnel ^^

MioAndTheRatz
0

Hängmatta

MioAndTheRatz
0

Slaktade en gammal fångst och provade att använda ringarna till att sy mer stabila tält : ) Vart hyffsat nöjd men modellen ska förbättras lite

MioAndTheRatz
0

Slaktade en gammal fångst och provade att använda ringarna till att sy mer stabila tält : ) Vart hyffsat nöjd men modellen ska förbättras lite

MioAndTheRatz
0

Vet inte vad man ska kalla den XD

Men jag har länge funderat på att sy en, eftersom jag är jätte duktig att lägga ifrån mig saker och sen inte hitta de. Så det är bara en testmodell : ) (den är inte sne, de e bara jag som satt upp den snätt ^^)

Hade tänkt att jag skulle om intresse sy en basic modell. Men plats för reggpapper, HR, klosax, och sen lite småfickor. Men om man vill kan man beställa efter egna önskemål ^^

MioAndTheRatz
5

Sen efter jag och Sorkis suttit och skämtat om att sy kläder till råttor, så kunde jag ju inte låta bli att prova.

Jag har förbättrar modellen lite efter den här, men batteriet i kameran dog så jag kunde inte fota den.

Det är bara en rolig grej, och absolut inget som mina råttor kommer att använda mer en vid ev fotografering :)

silverorm
0

#7 En sån vill jag ha! Gör fler o ta med till Stora Vår!Glad

Priser??

Emma87
0

Åh vilka fina saker du har sytt!

Halloweencat
0

Mkt tjusigt gjort :D

MioAndTheRatz
0

jag kommer att ta med allt till stora vår ^^

jag har inte satt några priser än, utan kommer att sätta dom när jag kommer på vad jag ska ta :P

renee75
0

Hej

det är en super fin tröja jag ska testa och sy en sån tröja till mina råttor .M.V.H. Renees dåter

GalenMVH Renée

mullsi
0

tass:)

[VampireGirlElvira]
0

#8, så sööööt bild av Sorkis. ^-^