burar för 21kr
Gjort världens kap i veckan . Vann burar på tradera som ska vara tillfälliga burar tills bygget är klart i sommar. Den stora buren är en sådan blågul med hustak på fast taket fanns inte Den har måtten höjd: 120cm bredd:55cm djup: 45cm Den är laglig för 10st råttor men rekomenderas 5st högst.. Men jag tycke att den är för liten för 5st så mina 3 råtthonor har den. Under stundens hetta sprayas vit för att senare sprayas svart. fick också en mindre bur med måtten höjd: 60cm bredd:56cm djup: 40cm Laglig till 4st råttornen rekommenderas till 2st. Och den är tillfällig till mina 2 pojkar på 5veckor. Dom kommer om ca 1månad ha en annan som är 2st stora kaninburar ihoppsatta. O i sommar när bygget är klart får pojkarna Den översta buren i inlägget för sig själva och tjejerna en större bur de mindre kommer då vara sjukbur o liknande :) nu målas de bur o ska fixas ordning o massa sånt hehe men färgen e torr imorgon vid ca denna tiden :/ lååång tid
Har du bild?:)
Går inte att lägga upp bild från min telefon men ska se om datorn kan funka imorgon och förhoppningsvis är färgen klar på den stora då också. :p
Tassar för att få se bilder! :D
med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning
Tass
Behandla andra som du själv vill bli behandlad
tass för bilder :)
tass :)
Where you invest your love
you invest your life
Tass.
Grattis! Jag vann en hamsterbur för en krona en gång, den används flitigt än! :D