Jippi!!
Äntligen är man klar med monteringen av min Royal suite double 95 😃 Nu ska jag bara ta en kaffepaus och sen blir det att fixa in råttorna i en tillfällig bur medans jag tar och fixar deras nya.
Bilder på hur buren blev efter inredning, kommer när jag är klar. Har köpt en ny sak idag till buren och sen fick jag lite saker med buren. Nä, nu ska jag dricka kaffe så buren blir klar någon gång och bilderna kommer upp här.
Jag återkommer senare!!
Behandla andra som du själv vill bli behandlad
Kul ! Hoppas du blir nöjd med den :)
Bild?
Tass! :)
#2 Bild kommer senare när allt är klart :) Kommer dock att ta ett tag. Önskar att jag hade fler armar så att det gick fortare att inreda den :)
Åh va kul!!
Längtar till resultatet! 😃
Tyvärr strular allt när jag ska ladda upp videoklippen på youtube eller vimeo, så videoklippen kommer senare.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Del 1 av råttornas inspektion
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Del 2
Jättesnyggt!! :) 👍
Where you invest your love
you invest your life
Tack!! Råttorna hälsar att de är superduper nöjda.
De visste inte vart de skulle ta vägen i den ;)
De är så vackra! Jag älskar deras färger!❤️
fortheloveoffuzz.weebly.com
Alltid lika kul att kolla på råttor som "inspekterar" sin nya inredning! :-)
Vad du än gör, tryck inte på Alt och F4!
Jupp det är det :) Nu undrar jag vad jag ska ha för botten strö på översta våningen i buren. Har slut på alspån och det går åt mycket till 2 våningar :'(
Jag köpte en påse med "Hemparade" spån från zooplus. Det tog bara ett par dagar att komma hit och den är enorm! 150 L (14 kg) för 200 kr, kanske det skulle vara bra för dig? Det är lätt så det kan bli omkringsparkat en hel del. Jag använder den enbart för deras toalettlåda.
http://www.zooplus.se/shop/gnagare_smadjur/burtillbehor/bon_bomaterial/279245
Hur länge räcker en sån och hur dyr blev frakten?
Jag beställde den på en tisdag tror jag och jag fick den på fredag. Det ÄR en minimiorder på 249 kr, så du måste lägga till något annat värt minst 50 sek till ordern men då är frakten bara 29 sek.
Jag förstår inte riktigt vad du menar när du frågar hur länge det varar.? Jag antar att det beror på hur mycket du använder! Jag har inte en "Savic Royal"bur så jag vet inte hur mycket du vill använda, det finns en hel del i det ändå. Här är en bild på förpackningen står bredvid mig, är det nästan upp till mina höfter, och jag är 167.5 cm lång.
ÅH! Jag vill också ha en sådan där bur. 😭
Avis? ;)
#20 Ja det kan man säga! Försöker just nu hålla mina fingrar borta från att beställa hem en RS. Har annat att prioritera pengar på eftersom jag flyttar om en vecka. Men jag är SÅ sugen!
#21 Hehe! Både jag och tjejerna är supernöjd. Fast jag vill ha lite mer saker i den, men jag vet inte vad bara.