Råttrum -Bildtråd
Antar att det finns endel personer här inne som har råttrum?
Inte sett om det finns en tråd för det här inne, men tänkte att det kanske kunde vara kul (och inspirerande) att ha en tråd för bilder/filmer på råttrum!
Personligen har jag inte ett råttrum, men mitt sovrum är väldigt anpassat för mina rådisar, med klätteranläggningar osv.. :)
Fanny Kandell
När jag flyttar hemmifrån ska jag skaffa ett råttrum. Det är typ min dröm när jag flyttar. Ena hörnan av rummet ska råttorna ha sitt med massa leksaker m.m. Andra halvan ska jag ha en syhörna där jag kan sy hängmattor och massa annat gott till pälsbollarna! :)
Jag skulle jättegärna vilja ha ett råttrum som skulle vara helt anpassat till rådisarna, men just nu får mina råttor vara ute och springa i mitt rum. Men jag har planer på att göra om i mitt rum, så då ska jag försöka fixa lite roliga saker till dem! :)
Har ingen bild just nu, men kan lägga in så fort som möjligt! :)
♥ Fingal ♥ Silver ♥ Tay ♥ Urchin ♥ Ceder ♥ Juniper ♥Besök gärna min fotoblogg på rattien.weebly.com!
Vårat råttrum, även fått slänga ut våra egna pärmar för att rymmas med råttornas istället 😃
Där allt som har med motorer är samlat
http://bilslakt.se/Forum
Tassar lite här då jag inte har möjlighet att slänga in bilder nu. Men har en bild från när jag nyss flyttade hit, och kommer ta lite nya bilder när jag möblerat om nu i veckan.
//Lamina
Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?
Råttrum och råttrum, det är mitt sovrum där råttorna får gå fritt. De har en egen liten hörna dock :)
Medarbetare på Social fobi iFokus