Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 581 ggr
porche91
0

bur sökes

Hej. Är så att jag söker en stor bur till råttor.(så nära Halland lr Göteborg som möjligt) Tänkte om det är någon som är intresserad av att byta sin bur mot ett set elektriska trummor med pall och hörlurar. Smidiga att ha i lägenhet då det inte väsnas. Går att koppla in högtalare om man vill . inte använt dom speciellt mycket. Dom heter millenium mps-100 är även bra trummor för nybörjare/barn Men även för mer erfarna. Själv har jag spelat trummor den jag var 6år men inte haft tid nu öga barn osv. Lånar nu sambons ifokis för att skriva detta inlägg och fixa bur till hennes råttor. Skicka gärna ett pm här. Kan bara ge bilder från nätet för tillfället då trummorna ligger nerpackade i en låda efter flytt. Mvh

[kerstinthemilklover]
1

kolla på zooplus istället och sälj trumsettet på någon musiksida eller musikbutik. Trumsettet är mer värt än buren. Det här är en förlustaffär.

Apootie
0

#1 Trumsetet är värt ungefär lika mycket som en Royal Suite double, alltså en väldigt bra bur. Just den modellen är ganska billig. 

EDIT: Hoppas ni får ett bra byte, annars kanske ni som skrivet kan sälja trumsetet och köpa bur för just de pengarna!

porche91
0

Ja :) får se vilket som går fortast och är de byte ska de vara en fin bra bur. För mig kvittar de om jag skulle förlora på det. Råttorna vinner på de så då är jag glad. Ska sätta ur annons på blocket och även kolla här på iFokus om någon är intresserad av köp. :)