Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 1710 ggr
chelona
1

(S) Bur

Säljer nu Jennyburen jag köpte via den här sidan för ett år sedan. 

Mått ca 80 x 50 x 79 cm

Jag köpte den för 500 kr och fick då en massa tillbehör med. De flesta av dessa tillbehör blev söndertuggade av plastätarmonstret(Må han vila i frid) men det ska definitivt gå att få med tillhörande vattenflaska, två ferplast hyllplan med intakta gängor(+ ramp) och ett stort plaströr med kedjor för upphängning, samt två matskålar(det kommer finnas gnagmärken på hyllplanen. Plastätarmonstret har som sagt bott i den). 

Själva buren i fint skick, dock färgen har nötts bort litegranna där det blir friktion i luckorna, men det är sådant som händer och dessutom lätt åtgärdat. 

Buren finns att hämta i Sätraområdet i Gävle, men kan mot mutor medtagas in till Gävle Centrum. 

Jag vill gärna ha 400 kr för den då buren inte är särskilt sliten, utan det enbart är tillbehören som tagit lite stryk.

💣

SiriR8
1

Du kan inte lägga upp en bild? Om du inte får napp, har du lust att sälja tillbehör separat då?

labbetrubbel
0

Du har inte vägarna förbi Sthlm inom snar framtid ? ;-)

chelona
0

#1 Jag har ingen bild just nu, men det kommer en när jag hunnit tvätta buren. Jag säljer enbart eventuella prylar separat när buren är såld.

#2 Inga vägar förbi stockholm tyvärr. Kan tillägga att jag kommer inte att kunna ta mig någonstans med buren då jag inte har bil. Undantaget att jag möjligen kan ta den in till Gävle Centrum med bussen.

💣

wintermynta
1

Jag  är intresserad. Ska höra med sambon bara när vi ska till gävle

chelona
0

#4 Gör det. Kolla gärna också så att den får plats i bagageutrymmet, den är inte särskillt ihopfällbar.

Har fortfarande inte hunnit skrubba rent buren för i övrigt; skolan har kommit ivägen. Men imorgon ska jag se om jag inte kan få lite bilder.

💣

wintermynta
0

Det är nog lugnt vi har en stor citoen c5.

chelona
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Buren. Fins en större lucka i "taket" också, men den syns dåligt.

💣

chelona
1

Grejorna som följer med: två matskålar, vattenflaska med "upphängningsanordning", ett plaströr, två stycken ferplast hyllplan, åtta plastskruvar till hyllplanen och en ramp till hyllplanen.

💣

chelona
1

Detaljbild: exempel på skada på hyllplanen, tack vare Plastätarmonstret.

💣

chelona
1

Detaljbild: Exempel på skada på gallret. Små områden där färgen som skyddar gallret slitits bort.

💣

chelona
0

putt

💣

chelona
0

*Petar upp lite diskret*

psst. Den finns kvar och vill hem till någon.

💣

Juliastrom
1

Ska prata lite med min pappa så återkommer jag =) Vi bor i Sandviken så det kan ju vara passande :)

chelona
0

^ Hur låter det med pappa, är du fortfarande intresserad av buren? :)

💣

Juliastrom
0

Men gud har glömt att skriva, det verkar tyvärr inte bli något, jag är intresserad men har redan två burar :/

Zakaraa
0

Om du vill sälja endast hyllplanen är jag intresserad (beror på pris så klart) Bor själv i Gävle :)
Har själv en Jenny som extrabur men väldigt söndertuggad botten från omplaceringshonorna jag hade *suck* hehe
Lycka till med buren i alla fall :)

med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning

chelona
0

Putt putt. Den finns kvar. 

#16 förlåt, jag hade missat att svara tycks det, men nä, jag vill nog inte sälja inredningen separat. Inte än i alla fall.

💣

chelona
0

Buren är såld, tråden kan låsas.

💣