Råttor iFokus

Råttor

Etikettburen-boende-inredning
Läst 628 ggr
Mellmell
2

Äntligen!

Efter snart tre år utan råttor är nu 2 småpojkar tingade! Var inte tänkt att det skulle bli råttor, utan möss, men när en av tjejerna jag tingade mössen av även sa att hon hade råttor till salu kunde jag inte hålla mig längre…Så om ca 2 veckor är det 5 musdamer och 2 råttgrabbar här!

Köpte en bur igår, en stor fågelvoljär i färgerna blå/röd/gul….herregud jag som vill ha stilrent…detta är kaos för mig ;) Så nu är tanken att den ska målas om…såg att flera hade använt hammarlack med bra resultat så det är väl det de får bli, men vet inte vilken färg…vit blir ju ljust och fint, men eftersom pojkarna kommer få namn efter Mortal instruments-filmen/böckerna så skulle ju svart passa ganska bra….med röd inredning….hmmmm……Har helgen på mig att fundera, sen är buren här och då måste det ju göras iordning så pojkarna har någonstans att bo när de kommer…

Ni som har målat era voljärer svarta eller vita, kan ni inte lägga upp bilder på dom? :)

mikeiko
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En svart en :)

Mellmell
0

Åh va snygg! Känns som det kommer bli svart färg, och sen grå/vit eller röd inredning :)