Furet Tower (S)
Säljer nu min Furet Tower på grund av att jag bara har två råttor kvar och den tar mycket plats i en liten lägenhet.
Buren är i toppskick, använd i ungefär ett halvår. Inga gnagmärken, inga slitage varken på inredning eller buren… utan att överdriva så är den som ny.
2000 kronor - (ingen frakt inräknat eller avlämning inräknad!)
Det som ingår är bur, hörntoalett, matskål som kan hängas på galler, tre hyllplan, två "trappor" och sju rördelar som man kan bygga ihop lite hur man vill.
Buren finns i Sölvesborg (Blekinge, på gränsen till Skåne) och jag kan lämna buren inom rimligt avstånd i Blekinge och Skåne om den inte kan avhämtas.
--------------------------------------
Bra med Furet Tower: Den är rymlig och lätt att inreda, gallret är horisontellt vilket gör det enklare för råttorna att klättra på. Inredningen är lätt att plocka ner och göra ren. Buren kan delas upp på två eller användas som en enda stor.
Mindre bra med Furet Tower: Den tar stor plats, går inte igenom trånga dörrhål och sen kan golvytorna vara lite jobbiga att rengöra eftersom det bara finns två stora öppningar (en nere och en uppe).
Tror det är svårt och få den såld för 2000kr eftersom en helt ny kostar så mycket på zooplus.dk (och oftast billigare med alla rabatter man får där) :)
Den är i princip som ny eftersom vi knappt har använt den. Men ja, jag kan väl sänka den till 1800 kronor. Finns det intresse så får man gärna komma med andra anbud :)