Parningsdans!
Hej alla råttälskare!
Nu har äntligen parningen skett mellan Sverker ambk/rex(toppörad) & Siri fawn/slät(dumbo). En så efterlängtad parning från vår sida och vår faktiskt första kull!! Vi har helt satsat på temperament och hälsa. Vi hoppas också på långlivade råttisar<3 Båda föräldrarna har vacker exteriör och är helt underbara individer.
Siri - en liten räser råtta! Grymt smart och jättelättlärd, en riktig agilitiråtta måste jag säga. Hon kommer från Vintaz uppfödning i jönköping och hon är allt jag hoppades på och mycket mer:)
(snart 11mån)
Sverker - Har också stamtavla(Granathens) Han är en riktig mysklump! helt bekväm i sig själv och har aldrig varit en sprinter mer en herre som gillar att vandra runt för att sedan lägga sig pladask mitt på golvet, hålla upp huvudet och knastra av välbehag. Han är en riktig gentleman.(2år)
Dom var så otroligt söta när dom sprang runt här hemma och nuppade en hel dag. båda var så trötta i slutändan att dom knappt kunde hålla ögonen öppna och fick ta pauser för att sova en stund haha
Hoppas verkligen att det blir något nu, håll tummarna för oss vetja! :p
Hälsningar Natalie och Alexandra (göteborg/partille) 😃

Sverker bror till min Ivar månntro? Granathens Ashwood Strain, fyllde två år igår.
jag tog bort lite konstiga länkar från tråden, jag vet inte om det är något malware eller vad det är. Hursom funkade inte länkarna och länkade endast till denna tråden, och jag har inte fått upp några virus varningar än så länge.
Om någon vet något om detta PM mig gärna :)
Och kan det vara så att Siri är syster till min Bipin? :) Från Rock a doodleeykullen?
#1 Det är mycket möjligt! Har inte pappren på detta hemma hos mig då det är Alexandras herre. Kan kolla upp det imorgon^^
#3 Ja det stämmer mycket väl.😃
Nu har magen börjat växa… blir vägning på fredag:)

Edit: nvm. Kommer PM.