S: Två unga honor
♦ Födelsedatum: ~ 14/09-13
♦ Färg, teckning o hårlag: Ninja är Black self, slät och topp medans Cherokee är Black eubk, slät och topp
♦ Kön: Honor
♦ Kullstorlek vid födsel o vid avvänjning (4v): Vet ej
♦ Faderns namn, födelsedatum, vikt: Vet ej
♦ Moderns namn, födelsedatum, vikt: Vet ej
♦ Syfte med parningen el om det är omplacering, anledning: Ninja och Cherokee kom till mig efter att den förra ägaren inte kunde ha kvar dom, så jag ställde upp som akuthem men kan inte ha dom permanent. De kommer ifrån början från djuraffär så deras bakgrund vet jag inget om.
♦ Omplacering- hur råttan/råttorna är i karaktär, i flock etc: Dessa tjejer är helt underbara, kontaktsökande och busiga så som små barn ska vara. De är alltid först vid luckan och vill ut, bits inte men är väldigt nyfikna :)
♦ Pris: Hemmet är viktigare än priset.
♦ Ort där råttan/råttorna finns: Karlstad
♦ Telnr, epost och alternativa kontaktsätt (inte bara PM här på iFokus): 0727250595 eller zombieschwamp@live.com
Dom kan fraktas en bit ifall det behövs men inte för långt :)
Hej! Så himla söta de är! Jag har två råtthonor och hade tänkt "utöka flocken" så småningom. Jag är dock bortrest så mycket den närmaste månaden så jag har ingen möjlighet att a nya råttor nu, men tänker att jag skriver i alla fall så vet du att om du inte har hittat ett hem åt dem tills i januari så är jag absolut intresserad! Lycka till! /Josefin
Hej! Hehe ja det är de verkligen och väldigt sociala och snälla :) Vart bor du då? Tänkte på om du iaf finns i närheten :)
I Göteborg, så det ska säkert kunna lösas med transport, är ju inte såå långt. Om det är något mer du vill veta redan nu så är det bara att skicka ett meddelande! Men som sagt, om någon annan är intresserad så kan du ju kolla med dem också eftersom jag inte kan ta hand om dem på ett tag ändå..
Hej. Är det endast råttorna eller får man med sig en bur?? Vad är måtten på buren isåfall? Vad är priset för dessa :)
Hej!
En bur kan följa med men då är det två lite äldre tanter som också kommer med :) Annars är det bara de två unga tjejerna.
Det är denna buren http://www.zoo.se/produkter/fagel/bur-transporter/fagelbur/fagelbur-vit-eldorado-fagelbur-vit-54-cm.html
För buren och råttorna så skulle jag vilja ha 400:- :)
Okej. Är jätteintresserad. Ska bara se om det kan lösa sig med hämtning. Har 2 barn o bor i falkenberg i halland så e en bit hehe :)
Hej okej vad bra, skulle vara toppen om du kunde fixa transport, annars kan jag säkert möta dig i Uddevalla den 20:de så det blir lite närmre iaf dock så kan det bli svårt att få med sig buren då
Skulle uppskatta ifall jag fick svar.
Tror inte det löser sig :/ tråkigt. Men får hitta närmre mig. Hoppad dom får ett bra hem
Hej. Hur har det gått för dig? Om tjejerna finns kvarär jag intresserad.
Hej. Det har gått sådär, de bor fortfarande kvar hos mig :)
Vart bor du och vilket hem kan du erbjuda tjejerna?