God natt Torsten
Nu har min sjuka farbror fått gå över till den andra sidan, han var hur go och mysig som helst men hans rossel blev aldrig bättre och jag skulle bara må dåligt om han skulle bli jätte sjuk under jul/nyår. Det var ett jobbigt beslut men jag är rätt säker på att det var det rätta, för om han blev sjuk vid jul och jag inte skulle kunna få tag på någon veterinär så skulle han fått lida rätt mycket.
Kommer sakna honom mycket, men jag har ju tänkt på detta ett tag och försökt se hur han mår. Önskar fortfarande att universal medlet mot sjukdom vore plåster, livet skulle vara så mycket enklare då.
God natt Torsten med den magiska borsten, nu kommer du kunna ta andetag utan det hemska rosslet.
Ska försöka hitta bilder på honom då han var riktigt liten också, han var så söt.
Torsten tillsammans med Artemis, han var riktigt duktig på introduktioner. Första han gjorde var att tvätta Artemis och lägga sig bredvid honom :)
RIP 🌈
Beklagar sorgen. Han var riktigt fin råtta
beklagar :(
så fin!
Vilken vacker kille! Hoppas att både din och min Torsten har de bra i himlen ❤️🌺🌈
Vila i frid Torsten ♡ Hur gammal var han?
♥ Fingal ♥ Silver ♥ Tay ♥ Urchin ♥ Ceder ♥ Juniper ♥Besök gärna min fotoblogg på rattien.weebly.com!
Beklagar🌺
Sov i ro, Torsten
Tack alla :)
Det kan jag inte säga exakt, jag fick aldrig hans papper.
Men tror han skulle vara ca 2 år gammal
Gulliga fluffiga Torsten. Träffade ju honom lite snabbt där i somras, & vilken mysgubbe han var!
Vad ledsamt.
Beklagar. 🌺