Operera:(
Det kommer gå jättebra ska du se =)
Vi håller alla tumma och tassar här hemma =)
_All animals deserve a home, a family that cares, and a life to live.
_
Håller alla tummar och tassar jag når!🌺
Det kommer gå fint. Råttor är mycket mer toleranta mot att bli sövda än andra djur. Har haft flera råttor som opererat bort knölar utan problem. Och de har skött läkningen så fint själva, hållit rent etc.
Det blir då bra ska du se älskling
Stig Elvis Rufus Långsvansar <3
Håller tummar o tassar! Det går nog bra! Han ser frisk och pigg ut, alltid bra i sådana lägen.
jag och mina tottisar håller fingrar och tassar! Det kommer gå bra!
Det som ses som onska kan i verkligheten vara Godhet, och det vi ser som godhet kan vara onska!
Hoppas allt gått bra! :)
Följde med Kolpa till veterinären och allt gick toppen! :D
Stig Elvis Rufus Långsvansar <3
Oh vad skönt <3
Önskar god tillfriskning, eller vad man säger ❤️
Besök gärna Wamrats uppfödning på FB!
Tack så mycket allihopa ❤️
Hela sjukhusvistelsen gick bra, han blev sövd och operationen gick bra, han vaknade ca 1 timme senare och var väldigt trött och hängig som en spaghetti… Vi skulle få medicin utskriven på apoteket och han skulle få vila.
Men när vi spädde ut medicinen med lite mat ville/kunde han inte äta, han bara låt och kunde ju inte lyfta på huvudet så det va ju väldigt svårt att få i sig medicinen… Efter ett tag började han kräla och sedan gick det fortare, och han bara gick runt och runt i cirklar, han gick i vattnet osv osv… Då fick vi ta medicinen och tvinga i honom den, han fick iallafall i sig halva sen fortsatte han och kräla runt, han har precis fått medicinen så jag hoppas att han lugnar ner sig fort :(
Min älskade Timon<3
På bättringsvägen idag, lite medicin har jag lyckats få i han, men mycket piggare :)
Åhh vad skönt att höra att allt gick bra till slut :)