Troy biten =(
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
har haft en äldre herre här på ca 2 år som skulle bo emd mina pojkar. första dagarna inga problem förutom att pojkarna bara gömde sig.(kanske e ett problem) sen i torsdags alltså igår så hittade jag 3 bit märken på min stackars Troy han hade bilivt biten på ryggen 1gång och 2 gånger på svansen , Troy och Taki var livrädda för Pärran och skrek så fort han kom nära dom. så igår kväll sattes Pärran i transportburen och i morse fick han åka tillbaka till förra matten då pojkarna var livrädda .
Troy som skriker .
Det går inte att se klippet :/
enat ljud, dock måste man ha lite högre ljud än vanligt knacknade ljudet e min mobil's ljud då den e trasig , men "skrikande" ljudet e troy
#Det uppstod ett fel" går inte att spela upp klippet
med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning
hmm konstigt.
https://www.facebook.com/photo.php?v=668969023134879&l=6619747933480598413 kolla här
Låter inte bra, nej :/ vad tråkigt att det blivit så. Du kanske får köpa en till bur till den andra och försöka ta en långsammare introducering?
Päron fick flytta till grannen som är hemma hela dagarna oxå. tror Päron triv bättre med det. han e mer harmonisk nu, och pojkarna är mera som dom var innan