(S) 2 underbara hanar
Det är med sorg i hjärtat som jag skriver denna annons. Pga förlorat intresse så har jag insett att det är dags för mina pojkar att komma till ett nytt kärleksfullt hem 😕
1. Fiddlesticks
Födelsedatum: 11/5-12
Färg, teckning, hårlag: Hane. Black, slät, toppörad. Har en stor vit bläs på magen.
Kullstorlek: 13 vid födsel, 13 vid 5 veckors ålder
Pris och reg: Ingen utav råttorna är registrerade i SRS. Hemmet är viktigare än priset men jag vill ha en symbolisk summa för pojkarna.
Omplaceras pga: Tappat intresset för råttorna samt när jag fått jobb och knappt är hemma så får dem inte uppmärksamheten och tiden som dem behöver. Fiddlesticks är riktigt nyfiken och snäll utav sig, är alltid framme vid dörren när man ropar på dem. Han har även en kull efter sig som har blivit riktigt underbara råttor! Kommer ifrån en privat uppfödare.**
1. Teemo
Födelsedatum: 11/5-12
Färg, teckning, hårlag: Hane, aguoiti, toppörad, slät. Har en stor vit bläs på magen.
Kullstorlek: 13 vid födsel, 13 vid 5 veckors ålder
Fadern: Vet ej.
Modern: Vet ej.
Omplaceras pga: Tappat intresset för råttorna samt när jag fått jobb och knappt är hemma så får dem inte uppmärksamheten och tiden som dem behöver. Liten försiktig pojk som man får ge lite tid innan han litar på dig. Väldigt tight med sin bror och låter alltid han utforska innan Teemo kommer fram. Kommer ifrån en privat uppfödare.
Ni når mig lättast via mail eller PM här på forumet. Victoria.bruhn@live.se
2 burar ingår samt tillbehör. Vi finns i Göteborg!
Med vänlig hälsning, Victoria
I'm not crazy. My reality is just different from yours.