Råttor iFokus

Råttor

Etikettlänkar
Läst 503 ggr
AliciaRing
1

Instagram!!!!!!!!

Måste skriva av mig!!! Fyfan säger jag bara.. Följer en som heter dewietherats på instagram och hon hade lakt upp bilder/video på hur en del behandlar sina råttor… Fyfan säger jag bara! Man mår så illa säger jag bara! Magen är som en klump i mig… Det var någon skola som hade antagligen haft råttor och experimentera med om jag förstod det rätt och någon av råttorna hade "råkat" fått skollhätt vatten över sig och dött.. Sen var det en video då råttorna var så rädda att dem skakade så fruktansvärt mycket… För att dem var så rädda såg nästan ut som att dem låg på en durrande tvättmaskin för att det skakade så mycket. Man ska INTE skaffa sig RÅTTOR OM MAN INTE KAN TA HAND OM DEM! Och man ska INTE!!! INTE!! Experimentera med dem… Fyfan säger jag.. Jag tål inte sådant, jag gör det bara inte. Hur kan man vara så dum i huvu… Jag för står inte! Vissa ställen i värden är fan riktiga psykfall..

Stig Elvis Rufus Långsvansar <3

:')
0

Låter hemskt, men hittar inte den personen på instagram? :(

irjavera
0

Menar du "dewietherat"?

irjavera
0

Dewiethe rat är ju om en rescue rat vars "ägare" är emot djurplågeri.

Zakaraa
0

#3 det är inte instagram ägaren som plågar råttorna utan delar endast klippen.

med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning

irjavera
0

#1 #4 

Jag misstolkade ditt första inlägg och blev förvånad då hon vill få folk att fatta hur fel det är. Tror den / de aktuella filmerna blev borttagna. 

Sorry för förvirringen!

Zakaraa
0

#5 Inte min tråd hehe men förstår dig, fattade fel själv i början :)

med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning