Råttor iFokus

Råttor

Etikettråttägare
Läst 1039 ggr
EmelieSaraViola
7

Hängpåse!

Gud vad jag är glad att jag som är så ohändig köpte en hängpåse att ha runt halsen på zooplus.se. Killar hänger med varje gång jag går ner o fixar maten och dem verkar verkligen trivas. Hänger över kanten och får en liten gobit då och då! 

Vet att man kan ha dem på axeln, men då jag har en katt hemma som har tagit hem diverse djur är det skönt att alltid ha uppsikt över dem så att en katt inte helt plötsligt får tag i dem bakifrån :)

Lamina
0

Ahh, det låter mysigt. :)

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

[Nelley]
1

Kan du skicka bild😃

Blodfot
0

bild!

Det som ses som onska kan i verkligheten vara Godhet, och det vi ser som godhet kan vara onska!

EmelieSaraViola
0

Absolut! :) Kommer om ett par minuter då så ska jag fixa :)

EmelieSaraViola
6
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Antagligen kan man göra en själv, men köpte med den med en beställning för 50 :- vilket är väl värt för en ohändig person :)

Blodfot
0

sötisar!

Det som ses som onska kan i verkligheten vara Godhet, och det vi ser som godhet kan vara onska!

Emmieline
0

snor tråden lite. men nån som har en bra beskrvning på en sån väska?

EmelieSaraViola
1

#6 visst är dem :)

malin.maria
0

Åh, fiffigt! Ska nog försöka mig på att sy en, insåg att jag ändå inte är helt ovän med symaskinen när jag lyckades sy ett gäng smarta stegskydd häromdagen :P

Vänliga Hälsningar

Malin

Apootie
0

Wow en sån ska jag försöka göra! Dock tror jag att jag får modulera om den lite, annars får jag nog ont i nacken av mina tjockisar här hemma…

EmelieSaraViola
0

Ja, mina är ju inte så stora än så man får väl se hur det går sen haha :)

wigitri
0

Den där skulle mina klättra ur och upp på axeln eller ner mot benen haha.. Den ena skulle nog bita av snöret runt halsen oxå 😉

Skogsmongot
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har för tillfället en sjukling med dålig balans, vilket gör att jag inte vågar ha honom på axeln som vanligt. Denna verkade helt perfekt för mig just nu, så jag gjorde en :)

EmelieSaraViola
0

så fiffigt! :)