Uppdatering :)
Hej hopp!
Jag har ett önskemål, eftersom att jag är nybörjare med råttor så läser jag väldigt mycket och har spenderat senaste månaden med att läsa på olika sidor och gamla inlägg. Så jag har ett önskemål ifall någon med erfarenhet kan uppdatera länkarna så att det är fräscht och har det allra senaste.
Tex att man har kommit på att fleece är helt plötsligt farligt. Så står inte det i artiklarna och länkarna som kanske har något/några år på nacken.
En liten uppdatering med andra ord.
Ett litet önskemål från min sida i alla fall :)
_Är tacksam för det som finns ska tilläggas !
_😊
Where you invest your love
you invest your life
Vad jag vet ska alla länkar vara ajour, men det är många. :)
Det är lättare om du frågar i trådarna/artiklarna om vissa saker stämmer. Den enda jag kan fundera på är väl om allt stämmer i 'vad råttor inte bör äta ', men tror det handlar mer om omformulering. Råttor får tex inte cancer om dom snor åt sig en apelsin bit, men däremot om dom skulle äta det vita skalet ofta så finns chansen för cancer tex.
Så fråga på, så gör vi vårt bästa att svara :)
Vart har du läst att Fleece ska vara farligt?
Länkarna som finns under "Länkar" i menyn är uppdaterade för någon månad sedan :)
med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning
#2 Jag skrev som ett exempel då alla använder det (:
Okej, då ska jag ta en titt igen, men jag tyckte att några såg gamla ut. :)
you invest your life
#3 Du menar alltså att det är ett Påhittat exempel eller hur menar du nu?
#4 hon drog det bara ur luften, hon menade inte att det var dåligt. utan snarare exempel på något som alla var bombsäkra var säkert, men sedan visade det sig att det inte stämde :)
#5 Ett påhittat exempel med andra ord, då är jag med.
Fattade det som att hon tog upp exemplet att man alltid sagt att fleece är okej men nu har det visat sig att det är dåligt. Därför jag frågade om källa.
Haha, ja det var ett exempel taget ur luften. Var nog lite otydlig på den fronten.
you invest your life