(0) Pälsbollar.
Jag har beslutat att omplacera en del av mina pälsbollar som är kvar. Dels är jag kraftigt allergisk och sen har jag fått jobb.
I denna tråd kommer jag lägga ut dom som behöver nya hem för omplacering. Inga av dom som söker hem har haft halsbölder och alla medicineras innan flytt. Alla pälsbollar är friska, trevliga och fungerar i flock. Transport kan ordnas mot ersättning och dom är tidigast flyttklara om 14 dar.
Detta är ett väldigt tungt beslut och eftersom jag ännu inte bestämt mig för hur många kan eller kommer behålla så kommer den tråd att uppdateras fortlöpande.
Råttorna finns i Örbyhus och jag tar 100kr för en råtta och 150kr för två.
Läget börjar bli akut så därför skriver jag annonsen redan nu.
Tråden kan vara öppen och det går bra att fråga om man funderar på nåt.
Skicka gärna pm här på rif eller skicka ett sms på:
070-4915762

Namn: S.O.S (Chipmunks-kullen)
*födelsedatum: 11/5-2013
*färg, teckning o hårlag: Black American Berkshire, Slät toppörad
*kön: Hona
*kullstorlek vid födsel o vid avvänjning (4v): 13 Stycken födda. 9 stycken överlevande efter 4-5 veckor då en hemsk händelse skedde då en vuxen hane anföll småpojkarna och 4 avled.
*faderns namn, födelsedatum, vikt: Shannaras Lumiukko "Lumi". 15/12-2011. Vet ej vikt.
*moderns namn, födelsedatum, vikt: Katoz Vissla 1/6-2012 okänd vikt men absolut över 300 gram.
*syfte med parningen el om det är omplacering, anledning: Se texten ovan
hej, var håller du till?
Det som ses som onska kan i verkligheten vara Godhet, och det vi ser som godhet kan vara onska!
#2 Står i #0 Örbyhus, närheten av Uppsala.
med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning

Nu har lillsnuttan fått en ny matte och flyttat.