RIP Dexter
Idag dog min fina Dexter efter en operation av en knöl han hade. Det var en liten enkel och vet var kunnig och sövde med gas. Dexter var pigg när jag hämta honom trots att han var slö. När vi kom hem åt han å drack o sen gick o la sig. Tittade till honom efter en stund och då rörde han sig inte. Insåg att han dött i sömnen och jag är så arg på mig själv för allt jag ville var att ge honom en chans o ett längre liv då min Nora dessutom ska somna in imorrn. Är det karma som biter mig i röven av ngn anledning? Men vad gör jag med kiwi nu då? Han blir ensam, han är ensam. Jag vet inte hur sugen jag är på en ny nu efter dessa två dagar.. Kiwi ligger just nu mellan mina kuddar och sover… Så jävla förstörd vet inte vad jag ska ta mig till. Känns som att det är mitt fel och om jag bara valt annorlunda så hade han levt idag. Världens sämsta matte over and out.
Du vile bara väl, han har edet säert bra finns där för dig <3
Du kommer nog träffa honom när du dör <3
R.I.P 🌺
Du är absolut inte den sämsta matten, tvärtom, du måste vara en underbar matte! Du lät din lilla Dexter opereras för att du ville att han skulle leva vidare och ha ett bra liv, men någonting gick snett och det var absolut inte ditt fel. Hur skulle du veta i förväg vad som skulle hända? Han fick komma hem till sin mamma, äta och dricka gott, lägga sig ner och bara få somna in lugnt och skönt. Det måste ju vara hur skönt som helst att få dö sådär.
R.I.P Dexter ❤️🌺
Kramar till dig 🌺
🐶 Djur är det bästa som finns 🐱
❤️❤️🌺