SRS?
Tänkte skicka in o bli medlem. Undrade om det går att göra sånt över nätet. Är helt ny på hur sånt går till. Det är min sambo som har internetbank, hamnar det i hans namn då? För det är ju inte riktigt tanken i så fall :/
Det spelar ingen roll att det är hans konto. På meddelanderaden skriver du in dina uppgifter och i och med det så är det du som blir medlem.
Har funderat mycket fram och tillbaka en tid och kommit fram till att jag vill registrera mina råttor och för det så måste jag ju bli medlem :) Jag tänkte sätta in pengarna lite senare ikväll när min sambo vaknat. Hur lång tid kommer det att ta innan jag kan beställa hem regg papper? Eller går det att göra allt samtidigt?

#2 Ja det går att göra samtidigt, problemet är bara att få plats med allt i meddelandet på betalningen.
Måste bara berätta att jag betalat in medlemsavgiften nu :) Så nu e jag med i råttvärlden på riktigt.

När du beställer grejer kan du skriva bara ditt namn i meddelanderutan, och samtidigt skicka ett mail med vad du beställer. (Fast är det till kassören eller shopansvarig man ska maila? Jag mailade till kassören sist jag beställde, det borde inte ha blivit ändrat väl?)
jag försökte maila till kassören flera gånger men fick bara tillbaka meddelandet. av nån anledning gick det inte att skicka dit så jag skickade till registratorn istället o när de var registreringsbevis jag ville ha käns det som att det inte var helt fel…

Ja det är det som är problemet, kassören har datorproblem och kan inte nås via mail, man får isåfall ringa henne.
Det är kassören som har hand om registreringspapperna.
Ofan. Vad jobbigt det blev. Har lite problem med att veta vad jag ska säga till nya människor ibland. Kan man ringa nu? Kanske e de bäst att respektera deras fritid o ringa på måndag?