Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 492 ggr
Sugar Mist
1

(K) 2 råtthonor

Hej!

Jag söker efter 2 trevliga och lätthanterade honor i Göteborg-Trollhättan-Borås-Varberg, inom den omnejden så att säga.
Detta är mina första råttor, och jag vill ha en sådan bra start som möjligt men känner att 2 råtthonor(inte ungar) vore en bra start.

De får mycket utanför-bur-utevistelse då de kommer få vara lösa samt hänga med mig lite varstans i huset när jag är hemma, på hundpromenader, om de vill, också. Då i sele, innanför jackan nu när det är kallare. Ett plus är om råttorna är hundvana, inget krav men helt klart ett plus, kommer dock inte släppa ihop hund och råtta lösa.

Vet inte riktigt vad mer man kan skriva, om man undrar något får man fråga helt enkelt, via PM eller här kvittar :)

-

Fridborg
0

Ändrade ditt (S) till (K) då (S) betyder säljes :)

Sugar Mist
0

#1 Oj, tänkte lite fel, tack!

-

Sugar Mist
0

putt

-

JoySurrender
0

Hej!

Ta kontakt med uppfödare i området, läs på och lär dig allt du kan om råttor. Massor av bra artiklar här på forumet. 

En del uppfödare kanske har honor för omplacering, eller hanar som också är väldigt trevliga (oftast lugnare). Det kan t ex hända att silverorm har lite äldre råttor för omplacering då hon avvecklar sin avel.

Uppfödarlistan hittar du här:

http://rattor.ifokus.se/articles/4d715692b9cb4622210687f9-uppfodarlista

If you fight love, you're always a loser

Glamråttan