Kullar i November?
Hej alla rått människor där ute :) Har funderat att skaffa råttor väldigt länge. Har aldrig haft råttor så jag letar efter en uppfödare vid Stockholms området som kanske har en planerad kull i november. Vill hemskt gärna inte köpa zoo råttor då det kan bära på sjukdomar m.m Så om någon av er har en planerad kull i November i Stockholmsområdet så skriv upp er här så PM:ar jag er :) Tack i förhand. Med vänlig hälsning, Thereze
Putt någon?! :(
Lugn, folk är i skola/på jobbet den här tiden :) Ikväll får du säkert mer svar.
Okej haha är ju sjuk nu så puttade fram tråden lite. Tack tänkte inte på det #2
Puttttttttt :/
http://rattor.ifokus.se/articles/4d715692b9cb4622210687f9-uppfodarlista
Där har du ett par uppfödare i stockholmsområdet du kan kontakta!
Behöver inte putta så mycket. Alla vill ju givetvis att sina trådar skall synas och läsas. Skulle alla putta på alla sina trådar här inne, så blir det kaos.
Folk har sina liv och inte helt tid. Eller kanske det inte är så många uppfödare som är här inne just idag, denna vecka osv som kan svara.
Bad seeds i sthlm har kull på gång nu. Kommer vara leverans klara i nov mot dec.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Jag bor i Gävle och planerar kull under hösten. Men allt för lite är klart för att jag ska skriva ut några föräldrar. Ev. lånar jag ut min hane till en vän som bor i Gävle om hon är up for it. Hon har en toppenhona.
Behöver dessutom göra en extra check med deras uppfödare och se till att vilken hona det nu blir gått igenom en ordentlig bebisintroduktion innan jag drar igång det.
Men ja, så ni vet, det planeras i Gävle! Som planerna ser ut nu skulle det iaf generera svart, agouti, russian blue och russian blue agouti. Dumbo och topp. Släta, ev. velveteen, self och eubk. Jäkligt trevligt temperament.
Men intresserade kan maila mig på saraostlund1986@gmail.com eller kolla på min hemsida www.teratos.com
Älskar mina stora små vänner..
Tack :) Teraro