Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 1005 ggr
Azeman86
1

Bur säljes

Säljer bort en bur som behöver komma bort snarast. :)  

Burens mått är 100x50x100 
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=304245019713576&set=a.304241869713891.1073741826.304236923047719&type=1&theater

Blodfot
1

skriv här snälla, man får mer koll.

Det som ses som onska kan i verkligheten vara Godhet, och det vi ser som godhet kan vara onska!

Azeman86
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Fast,, det är ju inte så svårt att trycka på länken för att läsa texten och se på bilderna där? :) Man kan bland annat göra så här: man använder muspekaren, drar så att den hamnar över länk texten och sedan så trycker man på vänster knapp på data musen. :)  Nåväl, kanske svårt om man inte har facebook. :)

Så här kommer det lite mera information: 

"Burens mått är 100x50x100 cm och sedan är det ca 2cm mellan gallerpinnarna, Sedan är det en stor lucka fram,och en mindre lucka på ena kortsidan,, Två gallerpinnar är borta upp på ena hörnet på kortsidan på buren.

300 kr? Vid flera intresse så blir det budgivning."

Ah, och den finns i Bollnäs (Hälsingland/Gävleborgslän)

Blodfot
0

ev intresserad, hur är skicket?

Det som ses som onska kan i verkligheten vara Godhet, och det vi ser som godhet kan vara onska!

Azeman86
0

Den är nog helt okej, förutom två gallerpinnar som saknas. Jag har den inte ståendes hos mig, utan hos mor min. Men ja, använd är den. Men rätt så bra ändå antar jag. :) Kan kolla upp med morsan och se vad hon säger. Annars finns det flera bilder med på länken, så ser man lite mer på de där gallerpinnarna och det. :)

Blodfot
0

ok, hör gjärna mer!

Azeman86
0

Du får gärna komma och kolla på den istället, så ser du den direkt. :)

Blodfot
0

ok, ska prata med mina päron!

marsala
0

Om Blodfot ångrar sig så finns intresse här. Men var finns den?

Azeman86
0

Finns i Bollnäs (hälsingland/Gävleborgslän) att hämta. :)

Blodfot
0

När jag tänker efter så funkar dte inte tyvärr…

Azeman86
0

Jasså? Okej. :)